Marketingový výzkum chování rodičů dětí hrající lední hokej
Marketing research on parents' behaviour of ice hockey children players
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/90958Identifikátory
SIS: 176649
Kolekce
- Kvalifikační práce [9395]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Smažil, Pavel
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
12. 9. 2017
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Lední hokej, rodina, výchova, role rodiče, činnosti trenéra, role trenéraKlíčová slova (anglicky)
Ice hockey, family, upbringing, parents role, coaches activities, coach roleNázev: Marketingový výzkum chování rodičů dětí hrající lední hokej Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce Zjištění vybraných postojů rodičů hráčů 7-10 let, s důrazem na vztah rodič - hráč a vztah rodič - trenér. Dále zjistit očekávání rodičů spojená s provozováním ledního hokeje ze strany dětí a vnímání vlastní role v rámci tréninkového procesu. Na závěr stanovení obecných doporučení pro Český svaz ledního hokeje a jejich další kampaně v projektu "Pojď hrát hokej." Metody: K marketingovému výzkumu byla použita kombinace kvalitativních a kvantitativních metod sběru dat. Jedná se o písemné dotazování, pozorování a individuální polo-strukturované rozhovory. Jedná se o primární data a výsledky jsou přehledně zpracovány do tabulek a grafů. Výsledky: Z výsledků marketingového výzkumy vyplývá, že ve všech oblastech šetření byly odhaleny nedostatky, na jejichž základě byly zpracovány návrhy vedoucí ke zlepšení aktuálního stavu Klíčová slova: Lední hokej, rodina, výchova, role rodiče, činnosti trenéra, role trenéra,
Title: Marketing research on parents' behaviour of ice hockey children players Goals: The main goal of this thesis is to discover the key attitudes of parents of children aged 7-10 years, with the emphasis on the parent - player and parent - trainer relationship. The thesis also focuses on the parents' expectations on ice hockey management from the child's point of view, and parents' role in the training process. Conclusion sets up general advices for the Czech Ice Hockey Association. Methods: Qualitative and quantitative methods were used for the marketing research and the collection of the data. It is writing questionnaire method, observations and individual semi-structured interviews. It is a primary data. The results are clearly summarized into tables and graphs. Results: Marketing research shows that all examined areas have imperfections and proposes ideas that should lead to improvement of the current status. Keywords: Ice hockey, family, upbringing, parents role, coaches activities, coach role
