Zobrazit minimální záznam

Technique variability of athletic discipline old school athletes
dc.contributor.advisorVindušková, Jitka
dc.creatorHykeš, Radek
dc.date.accessioned2018-01-05T10:17:55Z
dc.date.available2018-01-05T10:17:55Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/90926
dc.description.abstractTitle Technique variability of athletic discipline old school athletes Objectives The aim of the work was to find out how and to what extent the technical variability of the athletic disciplines in the category of the older stage in the execution from the place or from the short start, compared to the whole acceleration version, thus at a higher speed. Methods The thesis was conceived as a theoretical-empirical survey where quantitative and qualitative assessment of the level of fitness and technical readiness of probands was used Results The best rating, and hence the high level of variability, has tested No. 5, which has reached 0.71, pointing to excellent discipline technique even at higher speeds. This is followed by Test No. 4, which has reached 0.40. Testing shows that these two tests are at the same time the best in motor tests where they achieve above-average results, so we can state that the one who is at a higher level of fitness is better able to handle athletic disciplines and adds more speed. The test value 6 also reached the value of 0.20, which also means better technical performance at higher speed. The other tests were always worse in the higher-speed version, worst-tested 3, which deteriorated by 0.72. The other tests worsened by about 0.5. Key words Athletics, older school,...en_US
dc.description.abstractNázev Variabilita provedení atletických disciplín staršího žactva Cíle Cílem práce bylo zjistit jakým způsobem a v jakém rozsahu se mění technické provedení atletických disciplín u kategorie staršího žactva při provedení z místa, nebo z krátkého rozběhu, oproti provedení z celého rozběhu, tedy při vyšší rychlosti. Metody Práce byla koncipována jako teoreticko-empirické šetření, kde bylo použito kvantitativní a kvalitativní hodnocení úrovně kondiční a technické připravenosti probandů. Výsledky Nejlepší hodnocení a tím i vysokou míru variability má testovaný č. 5, který se dostal na hodnotu 0,71, která poukazuje na výbornou techniku disciplín i při zvýšené rychlosti provedení. Následuje testovaný č. 4, který se dostal na hodnotu 0,40. Z testování vyplývá, že tito dva testovaní jsou zároveň nejlepší v motorických testech, kde dosahují nadprůměrných výsledku, můžeme tedy konstatovat, že ten, kdo je na vyšší úrovni kondiční připravenosti zvládá lépe techniku atletických disciplín i s přidáním vyšší rychlosti. Do kladných hodnot se také dostal testovaný č. 6, který se dostal na hodnotu 0,20, která také značí lepší technické provedení ve vyšší rychlosti. Ostatní testovaní se v provedení s vyšší rychlostí vždy zhoršili, nejhůře testovaný č. 3, který se zhoršil o 0,72. Ostatní testovaní se zhoršili...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectAthleticsen_US
dc.subjectolder schoolen_US
dc.subjectcondition readinessen_US
dc.subjecttechnical readinessen_US
dc.subjectvariabilityen_US
dc.subjectAtletikacs_CZ
dc.subjectžactvocs_CZ
dc.subjectkondiční připravenostcs_CZ
dc.subjecttechnická připravenostcs_CZ
dc.subjectvariabilitacs_CZ
dc.titleVariabilita provedení atletických disciplín staršího žactvacs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-09-12
dc.description.departmentAtletikacs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId181053
dc.title.translatedTechnique variability of athletic discipline old school athletesen_US
dc.contributor.refereeČervinka, Pavel
dc.identifier.aleph002153601
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.disciplineTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Atletikacs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysical Education and Sporten_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNázev Variabilita provedení atletických disciplín staršího žactva Cíle Cílem práce bylo zjistit jakým způsobem a v jakém rozsahu se mění technické provedení atletických disciplín u kategorie staršího žactva při provedení z místa, nebo z krátkého rozběhu, oproti provedení z celého rozběhu, tedy při vyšší rychlosti. Metody Práce byla koncipována jako teoreticko-empirické šetření, kde bylo použito kvantitativní a kvalitativní hodnocení úrovně kondiční a technické připravenosti probandů. Výsledky Nejlepší hodnocení a tím i vysokou míru variability má testovaný č. 5, který se dostal na hodnotu 0,71, která poukazuje na výbornou techniku disciplín i při zvýšené rychlosti provedení. Následuje testovaný č. 4, který se dostal na hodnotu 0,40. Z testování vyplývá, že tito dva testovaní jsou zároveň nejlepší v motorických testech, kde dosahují nadprůměrných výsledku, můžeme tedy konstatovat, že ten, kdo je na vyšší úrovni kondiční připravenosti zvládá lépe techniku atletických disciplín i s přidáním vyšší rychlosti. Do kladných hodnot se také dostal testovaný č. 6, který se dostal na hodnotu 0,20, která také značí lepší technické provedení ve vyšší rychlosti. Ostatní testovaní se v provedení s vyšší rychlostí vždy zhoršili, nejhůře testovaný č. 3, který se zhoršil o 0,72. Ostatní testovaní se zhoršili...cs_CZ
uk.abstract.enTitle Technique variability of athletic discipline old school athletes Objectives The aim of the work was to find out how and to what extent the technical variability of the athletic disciplines in the category of the older stage in the execution from the place or from the short start, compared to the whole acceleration version, thus at a higher speed. Methods The thesis was conceived as a theoretical-empirical survey where quantitative and qualitative assessment of the level of fitness and technical readiness of probands was used Results The best rating, and hence the high level of variability, has tested No. 5, which has reached 0.71, pointing to excellent discipline technique even at higher speeds. This is followed by Test No. 4, which has reached 0.40. Testing shows that these two tests are at the same time the best in motor tests where they achieve above-average results, so we can state that the one who is at a higher level of fitness is better able to handle athletic disciplines and adds more speed. The test value 6 also reached the value of 0.20, which also means better technical performance at higher speed. The other tests were always worse in the higher-speed version, worst-tested 3, which deteriorated by 0.72. The other tests worsened by about 0.5. Key words Athletics, older school,...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Atletikacs_CZ
dc.identifier.lisID990021536010106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV