Sponzoring České spořitelny
Sponsorship of Česká spořitelna
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/90814Identifikátory
SIS: 177887
Kolekce
- Kvalifikační práce [8432]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Janák, Vladimír
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
11. 9. 2017
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
marketingová komunikace, sponzoring sportu, olympijské sponzorství, společenská odpovědnost firem, aktivace sponzoringu, sponzoring bankKlíčová slova (anglicky)
marketing communication, sponsorship of sport, Olympic sponsorship, corporate social responsibility, activation of sponsorship, sponsorship of banksNázev: Sponzoring České spořitelny Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je představení sponzorského vztahu České spořitelny a Českého olympijského výboru, a to v přímé souvislosti s konáním letních olympijských her 2016. Vedlejší cíl pak spočívá v navržení doporučení pro následující praxi sponzoringu České spořitelny. Metody: K naplnění stanovených cílů byla využita případová studie, která čerpá ze tří dílčích metod sběru dat. První představuje analýza dokumentů, a to zejména virtuálních dat. Druhou je pozorování v olympijském parku Rio - Lipno a fanzóně České spořitelny v Praze. Třetí metodou je kvalitativní rozhovor, a to jak rozhovor se současným vedoucím oddělení sponzoringu, tak i skupinová diskuse se dvěma zástupci oddělení, kteří se na přípravě kampaně rovněž podíleli. Výsledky: Česká spořitelna podepsala v roce 2016 smlouvu o hlavním partnerství ČOV s platností do roku 2018, z níž vyplývá poskytnutí finančních prostředků výměnou za sérii výhod a práv vymezených ve sponzorském balíčku. Motivace banky k tomuto kroku vychází především z hodnoty spojení její značky s olympijským brandem. Česká spořitelna vytvořila integrovanou olympijskou kampaň Držíme palečky s cílem budovat konkrétní image banky, ale také motivovat rodiny s dětmi k aktivnímu sportování. Proto jsem navrhla větší...
Title: Sponsorship of Česká spořitelna Objectives: The main purpose of this bachelor thesis is to present the sponsorship relationship between Česká spořitelna and the Czech Olympic Committee, in direct connection with the 2016 Summer Olympic Games. The secondary aim is to propose recommendations for subsequent sponsorship practices of Česká spořitelna. Methods: A case study has been used to achieve the set goals, drawing on three partial methods of data collection. The first is the analysis of documents, especially virtual data. The second one is the observation in Rio - Lipno Olympic Park and in the fanzone of Česká spořitelna in Prague. The third method is a qualitative interview - both an interview led with the current head of the sponsorship unit as well as a group discussion with two representatives of the department who also participated in the preparation of the campaign. Results: In 2016 Česká spořitelna signed a contract for the main partnership of the Czech Olympic Committee valid until 2018, which implies the provision of funds in exchange for a series of benefits and rights defined in the sponsorship package. The motivation of the bank for this step is based primarily on the value of linking its brand to the Olympic brand. Česká spořitelna has created an integrated Olympic campaign...