Zhodnocení marketingové koncepce Bosu Nymburk Sport & Dancehall
Evaluation ofmarketing conception of Bosu Nymburk Sport & Dancehall
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/90800Identifikátory
SIS: 178478
Kolekce
- Kvalifikační práce [8733]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Višněvský, Andrej
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
11. 9. 2017
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
marketing sportu, sportovní služby, marketingový mix služeb, marketingový výzkumKlíčová slova (anglicky)
sports marketing, sports services, marketing mix of services, marketing researchNázev: Zhodnocení marketingové koncepce Bosu Nymburk Sport & Dancehall Cíle: Hlavním cílem této práce je popsat marketingovou koncepci Bosu Nymburk Sport a Dancehall a zhodnotit její marketingový mix 7P. Dalším cílem je navrhnout opatření ke zlepšení této koncepce. Metody: Informace o provozu fitcentra byly získány díky návštěvám nabízených lekcí. Pro získání dalších potřebných informací byl proveden polostrukturovaný rozhovor se zakladatelkou. Ke zjištění názorů od zákazníků byla použita kvantitativní metoda elektronické dotazování. Výsledky: Téměř všechny aspekty marketingového mixu Bosu Nymburk byly hodnocené pozitivně. Díky bakalářské práci bylo možné navrhnout konkrétní opatření ke zlepšení služeb fitness centra a jejich případná realizace by měla vést k ještě spokojenějším zákazníkům. Klíčová slova: marketing sportu, sportovní služby, marketingový mix služeb, marketingový výzkum
Title: Evaluation of marketing conception of Bosu Nymburk Sport & Dancehall Objectives: The main objective of this work is to describe a marketing concept of Bosu Nymburk Sport & Dancehall and evaluate its marketing mix 7P. Another objective is to propose measures for improvement of this concept. Methods: Information about the operation of the fitness centre was obtained thanks to the attending offered lessons. To obtain another needful information, a semi- structured interview was conducted with the founder. To determine customer opinions was used a quantitative method electronic questioning. Results: Almost all aspects of marketing mix of Bosu Nymburk were evaluated positively. Thanks to the thesis, it was possible to acquire concrete measures to improve the services of the Bosu Nymburk Sport & Dancehall and eventual realization of this measures should make customers more satisfied. Keywords: sports marketing, sports services, marketing mix of services, marketing research