Postavení produktů basketbalové značky Air Jordan na trhu
The position of Air Jordan brand on the market
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/90786Identifikátory
SIS: 182718
Kolekce
- Kvalifikační práce [8840]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Štědroň, Bohumír
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
11. 9. 2017
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
marketing, produkt, branding, cena, značkaKlíčová slova (anglicky)
marketing, product, branding, price, brandNázev: Postavení produktů basketbalové značky Air Jordan na trhu Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza postavení produktů značky Air Jordan v povědomí veřejnosti a na jejím základě navrhnout taková opatření, která by vedla ke zlepšení postavení značky Air Jordan na českém trhu s basketbalovým vybavením. Metody: Ke sběru informací pro tuto bakalářskou práci byla použita metoda veřejného mínění neboli dotazníkové šetření. Ke sběru dat byl vybrán strukturovaný dotazník. Následně byla tato získaná data interpretována a analyzována. Výsledky: Při analýze povědomí o značce byly zjištěny některé nevýhody a nedostatky produktů značky Air Jordan oproti nejbližším konkurentům na trhu. Návrh byl sestaven tak, aby řešil tyto nedostatky, byl realizovatelný a vyhovoval menšímu českému trhu. Klíčová slova: marketing, produkt, branding, cena, značka
Title: The position of Air Jordan brand on the market Aim: The purpose of this thesis is to design measures that would improve the position of Air Jordan brand on the czech market with basketball equipment. These measures are based on analyses of public opinion. Methods: The research itself is based on the method of sociological field investigation. The data were collected by a structured questionnaires followed by analyses. Results: On the purpose of public opinion were detected shortages and disadvantages in comparison with the nearest competitors at the same market. The proposal was based on purpose of dealing with those shortages, with possibilities of realisation and suitable to smaller czech market.