Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKocianová, Renata,
dc.contributor.authorČerná, Michaela
dc.date.accessioned2019-12-17T15:03:18Z
dc.date.available2019-12-17T15:03:18Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/90116
dc.description.abstractFiremní kultura organizace je složitý jev, který lze těžko definovat a postihnout. Firemní kultura ovlivňuje interní fungování a efektivnost organizace, ale rovněž i chování organizace vůči okolí. Tím významně ovlivňuje úspěšnost společnosti. V neustále tvrdším konkurenčním prostředí je stále více důležitější orientace firem na kvalitu, zákazníka, ale i na bezpečnost a ekologii. Firmy musí být schopny rychle reagovat na proměnlivost podmínek prostředí, protože pouze tak jsou schopny svádět konkurenční boje s ostatními firmami. Proto se často nevyhnou i záměrným změnám firemní kultury. Jedním z důležitých nástrojů firemní kultury je interní komunikace. To, jak mezi sebou zaměstnanci komunikují se odráží i na konečném výsledku celé firmy.Cílem této práce je nalézt a pojmenovat komunikační nedostatky, které je možno pozorovat v jedné z organizační jednotky ČEZ, a. s., v Elektrárně Tisová, ve které pracuji. Rovněž se snažím navrhnout vhodná opatření, jejichž aplikace může vyvolat zlepšení interní komunikace ve zmíněné firmě.Úvodem předkládám stručný popis společnosti ČEZ, a. s., její transformaci z prakticky výrobní společnosti ve společnost obchodně-výrobní a začlenění Elektrárny Tisová do této společnosti. Snažím se o teoretický nástin funkce firemní kultury v organizaci a s ní spjaté interní komunikace. Oproti tomu se pokouším popsat důležité aspekty firemní kultury a komunikační vazby v ČEZ, a. s., potažmo v Elektrárně Tisová. Konfrontováním teorie a praxe se snažím identifikovat důvody problémů v interní komunikaci v Elektrárně Tisová a navrhnout možná opatření k jejímu zlepšení.cs_CZ
dc.languagečeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.subjectinterpersonální komunikacecs_CZ
dc.subjectkultura organizacecs_CZ
dc.subjectPodnikycs_CZ
dc.subjectfiremní politikacs_CZ
dc.subjectkomunikace (sdělování)cs_CZ
dc.subjectČeskocs_CZ
dc.titleInterní komunikace ve firměcs_CZ
dc.typeBakalářská prácecs_CZ
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.aleph000677891
thesis.degree.nameBc.cs_CZ
dc.subject.czenasČeské energetické závodycs_CZ
dc.identifier.lisID990006778910106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV