Význam lidských zdrojů v marketingu služeb
Diplomová práce
Důvod omezené dostupnosti:
Tento dokument je přístupný pouze pro uživatele Univerzity Karlovy přihlášené pomocí Centrální autentizační služby UK z počítačů v interní síti Univerzity Karlovy.
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/89974Identifikátory
Katalog UK: 990007799570106986
Kolekce
Autor
Spoluautor
Tureckiová, Michaela (vedoucí práce)
Datum vydání
2004Klíčová slova (česky)
lidský kapitál, Marketing, Organizace a řízení, personální management, Služby, ZaměstnanciJelikož jsem se téměř po celou dobu studia pohybovala, formou různých brigád a stáží, v sektoru služeb, konkrétně ve společnostech podnikajících v oblasti cestovního ruchu, rozhodla j sem se pro svou diplomovou práci zvolit téma, které by alespoň částečně korespondovalo, jak se zaměřením mého studia, tak s mými pracovními zkušenostmi. Ze stejného důvodu je také většina příkladů, které ve své práci uvádím, zaměřena na oblast cestovního ruchu. I když fakta uváděná v této diplomové práci se obvykle vztahují na celou oblast služe b, nejen na cestovní ruch, který je pouze jednou ze součástí tohoto sektoru.
