Velká Británie jako destinace cestovního ruchu se zaměřením na hlavní město Londýn
The Great Britain as a destination of tourism with a view to the capital city London
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/881Identifikátory
SIS: 58186
Kolekce
- Kvalifikační práce [8709]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Šíma, Jan
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
30. 4. 2008
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Název: Velká Británie jako destinace cestovního ruchu se zaměřením na hlavní město Londýn Cíl práce: Charakterizovat Velkou Británii jako destinaci cestovního ruchu. Zhodnotit současný stav pomocí SWOT analýzy a vyzdvihnout přednosti destinace. Porovnat nabídku zájezdů do Londýna od českých cestovních kanceláří a navrhnout nové produkty. Metoda: Byla použita metoda komparace pro porovnání nabídky cestovních kanceláří, popisná analýza a analýza SWOT, která hodnotí současný stav destinace a předpoklady pro rozvoj cestovního ruchu v nf. Výsledky: Osvětlují problematiku Velké Británie jakožto destinace cestovního ruchu, navrhují nové produkty pro zvýšení návštěvnosti destinace. Klíčová slova: cestovní ruch, destinace, marketing, SWOT analýza, komparace, Velká Británie, Londýn 4
Title: The Great Britain as destination oftourism with a view to the capital city London Point of thesis: To describe the Great Britain as destination oftourism. To evaluate the present state by the help of SWOT analysis and highlight destination's merits. To compare an offer of tours to London from czech travel agencies and to suggest new products. Method: Method of comparison for matching travel agencies's offer, descriptive analysis and SWOT analysis, which evaluates the present state of destination and expectations for expansion oftourism were used. Results: The results highlight problems ofthe Great Britain as destination oftourism and suggest the new products for increasing destination's visit rate. Keywords: tourism, destination, marketing, SWOT analysis, comparison method, the Great Britain, London 5