Zobrazit minimální záznam

A marketing concept for the Znojemští Orli Ice-hockey Club
dc.contributor.advisorMalecha, Petr
dc.creatorMikulášková, Jana
dc.date.accessioned2017-04-07T16:22:46Z
dc.date.available2017-04-07T16:22:46Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/873
dc.description.abstractDissertation title: A marketing koncept for the Znojemští Orli Ice-hockey Club. Dissertation aims: To suggest new directions, pmcedures, possibilities and opportunities to take in terms of sponsoring and promotion. Method: The ice-hockey club has been analysed by means of the SWOT method, descriptive and comparative analysis. Results: New possibilities and alternatives how to promote the club, feasible and easy to carry out. Key words: Marketing, advertising, promotion, sponsoring, public relations. This dissertation is mainly focused on marketing activities of the Znojemští Orli Ice- hockey Club. The aim hereof is to suggest and to propose some substantial changes in order to make promotion ofthe club more effective. In the theoretical part I have dealt with basic terms and definitions related to marketing, particularly marketing communication, sponsoring and advertising in the field of sports. In the practical part, all knowledge gained from the previous part is adapted and applied as new suggestions in marketing concept of the club. There is mentioned analysis of inside and outside entourage of club, which show some substantial strenghts and weaknesses ofthe club and some possible opportunities and threats. I have put forth some advertising and promotion events and activities, some ways have to...en_US
dc.description.abstractNázev práce: Marketingová koncepce hokejového klubu HC Znojemští Orli. Cíle práce: Navrhnutí nových postupů, akcí a možností v oblasti sponzoringu a propagace klubu. Metoda: Klub byl analyzován pomocí metody SWOT, popisné a komparativní analýzy. Výsledky: Nové možnosti a alternatiYy propagace klubu, které je možné realizoyat. Klíčová slova: Marketing, reklama, propagace, sponzoring, public relations. Tato diplomová práce je zaměřena na marketingovou činnost hokejového klubu HC Znojemští Orli a jejím cílem je navrhnout změny pro zefektivnění v oblasti propagace. V teoretické části je pozornost věnována základním pojmům marketingu, především pak marketingové komunikace, sponzorství a reklamě v rámci sportu. V praktické části jsou získané poznatky aplikovány a uvedeny jako nové návrhy marketingové koncepce klubu. Je zde uYedena analýza Ynitřního a Ynějšího prostředí klubu, která odhaluje přednosti a nedostatky klubu a jeho možné příležitosti a ohrožení, dále návrh reklamních a propagačních akcí, rozšíření spolupráce s partnery klubu a fanoušky a návrh potenciálních partnerů.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleMarketingová koncepce hokejového klubu HC ZNOJEMŠTÍ ORLIcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-04-28
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId56819
dc.title.translatedA marketing concept for the Znojemští Orli Ice-hockey Cluben_US
dc.contributor.refereeŠíma, Jan
dc.identifier.aleph000975617
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev práce: Marketingová koncepce hokejového klubu HC Znojemští Orli. Cíle práce: Navrhnutí nových postupů, akcí a možností v oblasti sponzoringu a propagace klubu. Metoda: Klub byl analyzován pomocí metody SWOT, popisné a komparativní analýzy. Výsledky: Nové možnosti a alternatiYy propagace klubu, které je možné realizoyat. Klíčová slova: Marketing, reklama, propagace, sponzoring, public relations. Tato diplomová práce je zaměřena na marketingovou činnost hokejového klubu HC Znojemští Orli a jejím cílem je navrhnout změny pro zefektivnění v oblasti propagace. V teoretické části je pozornost věnována základním pojmům marketingu, především pak marketingové komunikace, sponzorství a reklamě v rámci sportu. V praktické části jsou získané poznatky aplikovány a uvedeny jako nové návrhy marketingové koncepce klubu. Je zde uYedena analýza Ynitřního a Ynějšího prostředí klubu, která odhaluje přednosti a nedostatky klubu a jeho možné příležitosti a ohrožení, dále návrh reklamních a propagačních akcí, rozšíření spolupráce s partnery klubu a fanoušky a návrh potenciálních partnerů.cs_CZ
uk.abstract.enDissertation title: A marketing koncept for the Znojemští Orli Ice-hockey Club. Dissertation aims: To suggest new directions, pmcedures, possibilities and opportunities to take in terms of sponsoring and promotion. Method: The ice-hockey club has been analysed by means of the SWOT method, descriptive and comparative analysis. Results: New possibilities and alternatives how to promote the club, feasible and easy to carry out. Key words: Marketing, advertising, promotion, sponsoring, public relations. This dissertation is mainly focused on marketing activities of the Znojemští Orli Ice- hockey Club. The aim hereof is to suggest and to propose some substantial changes in order to make promotion ofthe club more effective. In the theoretical part I have dealt with basic terms and definitions related to marketing, particularly marketing communication, sponsoring and advertising in the field of sports. In the practical part, all knowledge gained from the previous part is adapted and applied as new suggestions in marketing concept of the club. There is mentioned analysis of inside and outside entourage of club, which show some substantial strenghts and weaknesses ofthe club and some possible opportunities and threats. I have put forth some advertising and promotion events and activities, some ways have to...en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990009756170106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV