Marketingové a komerční využití elektronických médií ve sportu na příkladu AC Sparta Praha fotbal, a.s.
Marketing and commercial utilization of e-media in sports club in case of AC Sparta Praha fotbal, a.s.
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/870Identifikátory
SIS: 56818
Kolekce
- Kvalifikační práce [8432]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Oponent B,
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
22. 9. 2008
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Prohlášení Prohlašuji, že jsem svou diplomovou práci vypracoval samostatně a použil jsem pouze podklady uvedené v přiloženém seznamu. Nemám závazný důvod proti použití tohoto školního díla ve smyslu § 60 Zákona č.l21/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon). V Praze dne 5. q z..ooJ y-;___- ~-~ podpis 2
Poděkování Rád bych na tomto místě poděkoval své rodině, která za mnou vždy stála a podporovala mne v průběhu studií i při samotném psaní diplomové práce. Můj velký dík patří také vedoucímu diplomové práce, který mne vedl úskalími, jež mne při psaní potkala. Dík patří i jeho kolegům a spolu s nimi také zaměstnancům AC Sparta Praha fotbal, a.s., kteří mi rádi podali pomocnou ruku při získávání všech potřebných údajů, které jsem využil při psaní této diplomové práce. 3