Zobrazit minimální záznam

Modern technology from the viewpoint of a secondary school teacher (from 6th grade to 9th grade)
dc.contributor.advisorSyřiště, Ivo
dc.creatorDoležel, Radim
dc.date.accessioned2017-06-16T08:40:33Z
dc.date.available2017-06-16T08:40:33Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/84852
dc.description.abstractIn my bachelor thesis I deal with taking advantage of using modern technology, as about important form of modern education, and how often do teachers involve modern technology in education in general. I concern myself with different types of modern technologies, their usage and how they can be engaged into education. Among other issues, I mention also educational projects "Vzdělávání 21" or "Škola dotykem" which pursue using modern technologies in teaching. I speak also about on-line technology which is an indivisible part of modern technology in common. I compare advantages and disadvantages of engaging these technologies into tuition and I try to present a comprehensive view on this issue. Method section concentrates on the results from the research questionnaire where I mostly investigated the relationship between the teacher and modern technology. I asked schoolteachers whether these technologies are supportive of them or they are just an obstacle in educational process, which technologies are they familiar with and if the teachers actively use the technology in their classes. Nevertheless, research questions included the viewpoint on how the technology determines some of the characteristics of the pupils in class.en_US
dc.description.abstractVe své práci pojednávám o využití moderních technologií, jakožto o významné formě moderního vzdělávání, a v jaké míře zapojují učitelé moderní technologie do výuky. Zabývám se různými druhy, využitím a jakým způsobem lze zapojit moderní technologie do výuky. Mimo jiné se například zmiňuji o projektech Vzdělávání21 nebo Škola dotykem, které se právě o zapojení moderních technologii do výuky snaží. Píši i o online technologiích ve výuce, které jsou nedílnou součástí moderních technologií. Porovnávám výhody a nevýhody zapojení těchto technologií do výuky a snažím se představit ucelený pohled na tuto problematiku. Praktická část se soustředí na výsledky dotazníkového šetření, ve kterém jsem převážně zjišťoval vztah učitele a moderní technologie. Dotazoval jsem se učitelů, jestli jim tyto technologie pomáhají nebo naopak ztěžují práci. Jaké tyto technologie učitelé znají a aktivně používají ve svých hodinách. V neposlední řadě také v jaké míře moderní technologie ovlivňují některé vlastnosti žáka z pohledu učitele.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectmoderní technologiecs_CZ
dc.subjectučitelécs_CZ
dc.subjectvýukacs_CZ
dc.subjectzákladní školacs_CZ
dc.subjectdruhý stupeňcs_CZ
dc.subjectinteraktivní tabulecs_CZ
dc.subjectpočítačecs_CZ
dc.subjecttabletycs_CZ
dc.subjectprojektycs_CZ
dc.subjectmodern technologyen_US
dc.subjectteachersen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectsecondary schoolen_US
dc.subjectsecond gradeen_US
dc.subjectinteractive tablesen_US
dc.subjectcomputersen_US
dc.subjecttabletsen_US
dc.subjectprojectsen_US
dc.titleModerní technologie ve výuce na druhém stupni základní školy z pohledu učitelecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-05-26
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId180943
dc.title.translatedModern technology from the viewpoint of a secondary school teacher (from 6th grade to 9th grade)en_US
dc.contributor.refereeDuschinská, Karolina
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineInformation Technology Oriented at Education - Pedagogyen_US
thesis.degree.disciplineInformační technologie se zaměřením na vzdělávání - Pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csInformační technologie se zaměřením na vzdělávání - Pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enInformation Technology Oriented at Education - Pedagogyen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csVe své práci pojednávám o využití moderních technologií, jakožto o významné formě moderního vzdělávání, a v jaké míře zapojují učitelé moderní technologie do výuky. Zabývám se různými druhy, využitím a jakým způsobem lze zapojit moderní technologie do výuky. Mimo jiné se například zmiňuji o projektech Vzdělávání21 nebo Škola dotykem, které se právě o zapojení moderních technologii do výuky snaží. Píši i o online technologiích ve výuce, které jsou nedílnou součástí moderních technologií. Porovnávám výhody a nevýhody zapojení těchto technologií do výuky a snažím se představit ucelený pohled na tuto problematiku. Praktická část se soustředí na výsledky dotazníkového šetření, ve kterém jsem převážně zjišťoval vztah učitele a moderní technologie. Dotazoval jsem se učitelů, jestli jim tyto technologie pomáhají nebo naopak ztěžují práci. Jaké tyto technologie učitelé znají a aktivně používají ve svých hodinách. V neposlední řadě také v jaké míře moderní technologie ovlivňují některé vlastnosti žáka z pohledu učitele.cs_CZ
uk.abstract.enIn my bachelor thesis I deal with taking advantage of using modern technology, as about important form of modern education, and how often do teachers involve modern technology in education in general. I concern myself with different types of modern technologies, their usage and how they can be engaged into education. Among other issues, I mention also educational projects "Vzdělávání 21" or "Škola dotykem" which pursue using modern technologies in teaching. I speak also about on-line technology which is an indivisible part of modern technology in common. I compare advantages and disadvantages of engaging these technologies into tuition and I try to present a comprehensive view on this issue. Method section concentrates on the results from the research questionnaire where I mostly investigated the relationship between the teacher and modern technology. I asked schoolteachers whether these technologies are supportive of them or they are just an obstacle in educational process, which technologies are they familiar with and if the teachers actively use the technology in their classes. Nevertheless, research questions included the viewpoint on how the technology determines some of the characteristics of the pupils in class.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV