Podnikatelský záměr: florbalová akademie
Business Plan: Floorball Academy
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/84640Identifikátory
SIS: 169129
Kolekce
- Kvalifikační práce [8843]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Janák, Vladimír
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
9. 5. 2017
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
florbal, podnikatelský záměrKlíčová slova (anglicky)
floorball, business planNázev: Podnikatelský záměr: florbalová akademie Cíl práce: Cílem práce je sestavení podnikatelského plánu pro založení florbalové akademie, která bude poskytovat trenérské služby mladým florbalistům ve formě letního kempu, příměstských kempů a speciálních tréninků. Práce si za použití níže uvedených metod klade za cíl odpovědět na otázku, zda je tento projekt v tržním prostoru České republiky uskutečnitelný, rentabilní a dlouhodobě udržitelný. Metody: Při zpracování diplomové práce byly použity zejména následující metody: popisná analýza, analýza dokumentů, metoda rozhovoru s hlavním metodikem Českého florbalu Mgr. Markem Chlumským a šéftrenérem Florbal Chodov a organizátorem Rookie Campu Davidem Podhráským, zástupci florbalových klubů a florbalových kempů, písemné dotazování rodičů s dětmi v cílové skupině akce, pro kterou je podnikatelský záměr připravován, Porterův model pěti konkurenčních sil, PEST analýza, analýza konkurenčních nebo potenciálně konkurenčních akcí a SWOT analýza. Výsledky: Výsledky dokazují reálně využití podnikatelského plánu v praxi, což dokazuje i zpracovaný odhad příjmů. Prostředí florbalu disponuje velký množstvím mladých hráčů, pro které neexistuje dostatečná nabídka tréninkových služeb mimo klub. Poptávka po takových službách přitom existuje. Klíčová slova: podnikání,...
Title: Business plan of founding a floorball academy Target of the work: Target of the work is to set up a business plan for founding a floorball academy, which will offer training services for children (summer camp, city camps, special training sessions). The work should bring the answers for essential question about possibility of founding floorball academy in the Czech Republic and show its rentability and sustainability. Methods: During processing the work were used following methods: description, document analysis, interviews with head methodist of Czech Floorball Marek Chlumsky, head coach of Florbal Chodov and founder of Rookie Camp David Podhrasky, representatives of floorball clubs and floorball camps, written inquiries on parents with children in target group for whom would bet he event prepared, Porter five forces analysis, PEST analysis, Results: The results demonstrate real use of business plan. Floorball environment has a large amount of young players, for which there is not a sufficient supply of training services outside the club, although the demand for such type of services yet exists. Keywords: business, competition, analysis, floorball, SWOT, marketing