Individualizace v hodinách prvouky na 1.stupni ZŠ
Individualization in Social studies and Sience in primary school instruction
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/84184Identifikátory
SIS: 132790
Kolekce
- Kvalifikační práce [18712]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Stará, Jana
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra primární pedagogiky
Datum obhajoby
3. 9. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
individualizace, diferenciace, prvouka, učitel rpimární školy, plánování vyučováníKlíčová slova (anglicky)
individualization, differentiation, Social studies and Sience, primary school teacher, instruction planningPráce má teoreticko-empirický charakter s těžištěm v empirické části. Východiskem pro řešení je aktuální požadavek na kompetentnost učitele primární skupiny pracovat s diferenciovanou skupinou žáků, zohledňovat rozdílné vzdělávací potřeby v rámci plánování, realizace i reflexe vyučování. Cílem práce je zjistit, zda a jakým způsobem naplňují učitelé primární školy tento požadavek v hodinách prvouky. Popsat a zhodnotit naplňování tohoto požadavku při realizaci konkrétního tematického celku u několika učitelů. Pro naplnění cílů jsou využity metody obsahové analýzy, dotazování a přímého pozorování výuky. Klíčová slova Individualizace, diferenciace, prvouka, učitel primární školy, plánování vyučování Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
The diploma thesis has a theoretically-empirical character with a focus on the empirical part. The starting point for the solution is the requirement of the primary teacher competence to work with the differentiated group of pupils, take into account different educational needs in the planning, implementation and reflection of teaching. The aim is to determine whether and how teachers fulfill the requirement of primary school in natural science lessons. Describe and evaluate the implementation of this requirement during the realization of specific thematic unit by several teachers. Methods of the content analysis, interviews and direct observation of teaching are used to fulfill the targets of the thesis. Keywords Individualization, differentiation, Social studies and Science, primary school teacher, instruction planning Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)