Zobrazit minimální záznam

Analysis of employment agencies
dc.contributor.advisorŠtědroň, Bohumír
dc.creatorČerný, Miroslav
dc.date.accessioned2017-06-02T09:15:36Z
dc.date.available2017-06-02T09:15:36Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/83614
dc.description.abstractNázev práce: Analýza personálních agentur Cíl práce: Cílem této diplomové byl průzkum personálních agentur na českém trhu a jejich funkčnost a důvěryhodnost z pohledu uchazeče o zaměstnání. Jedním z dílčích cílů práce bylo také použití marketingové Mystery metody průzkumu a to konkrétně - Mystery client. Pod pojmem funkčnost personální agentury byl vyhodnocován přístup agentury k poptávajícímu o práci a schopnost agentury uchazeči vhodné pracovní místo zprostředkovat. Metody: Ke sběru potřebných dat pro výsledné vyhodnocení byla použita metoda Mystery client, představující skryté pozorování během pracovního pohovoru. Průzkum byl doplněn dotazníkovým šetřením vybraných personálních konzultantů. Výsledky: Výsledky zkoumání doložily, že agentury práce se převážně zaměřují na outsourcing a zprostředkovávají krátkodobá zaměstnání mladším a méně kvalifikovaným uchazečům. Průzkumem bylo zjištěno, že ve většině případů, nejsou agentury práce schopny zprostředkovat odpovídající zaměstnání při dosaženém vzdělání. I přes tyto nedostatky, autor doporučil uchazečům tři agentury, které jsou dle zkoumání a výsledků, schopny komunikovat a reagovat na nabídku a poptávku práce. Klíčová slova: Personální agentura, analýza, mystery shopping, mystery client, dotazníkcs_CZ
dc.description.abstractTitle: Analysis of employment agencies Objectives: The aim of this thesis is to explore employment agencies on Czech labour market and find out its functionality and credibility from the side of job seeker. One of the constitutive aim was also using the marketing method Mystery client. The term functionality of employmenet agencies was evaluated as attitude and ability of employment agency to mediate good job for job seekers. Methods: To obtain data, that allows to final evaluation, was used special technique of market research called Mystery client. This method represents hidden observation during job interview. The research was completed with question survey of selected staff consultants. Results: The results of the research indicated that employment agencies are mainly focused on outsourcing and are usually mediating short-term job for young and less educated people. The research also indicated that employment agencies are not able to mediate appropriate job in reached level of education. In spite of these problems, there were recommended three employment agencies that are properly able to communicate and react for job supply and demand. Key words: Employment agency, analysis, mystery shopping, mystery client, questionnaireen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectPersonální agenturacs_CZ
dc.subjectanalýzacs_CZ
dc.subjectmystery shoppingcs_CZ
dc.subjectmystery clientcs_CZ
dc.subjectdotazníkcs_CZ
dc.subjectEmployment agencyen_US
dc.subjectanalysisen_US
dc.subjectmystery shoppingen_US
dc.subjectmystery client,questionnaireen_US
dc.titleAnalýza personálních agenturcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-05-10
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId171468
dc.title.translatedAnalysis of employment agenciesen_US
dc.contributor.refereeJanák, Vladimír
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev práce: Analýza personálních agentur Cíl práce: Cílem této diplomové byl průzkum personálních agentur na českém trhu a jejich funkčnost a důvěryhodnost z pohledu uchazeče o zaměstnání. Jedním z dílčích cílů práce bylo také použití marketingové Mystery metody průzkumu a to konkrétně - Mystery client. Pod pojmem funkčnost personální agentury byl vyhodnocován přístup agentury k poptávajícímu o práci a schopnost agentury uchazeči vhodné pracovní místo zprostředkovat. Metody: Ke sběru potřebných dat pro výsledné vyhodnocení byla použita metoda Mystery client, představující skryté pozorování během pracovního pohovoru. Průzkum byl doplněn dotazníkovým šetřením vybraných personálních konzultantů. Výsledky: Výsledky zkoumání doložily, že agentury práce se převážně zaměřují na outsourcing a zprostředkovávají krátkodobá zaměstnání mladším a méně kvalifikovaným uchazečům. Průzkumem bylo zjištěno, že ve většině případů, nejsou agentury práce schopny zprostředkovat odpovídající zaměstnání při dosaženém vzdělání. I přes tyto nedostatky, autor doporučil uchazečům tři agentury, které jsou dle zkoumání a výsledků, schopny komunikovat a reagovat na nabídku a poptávku práce. Klíčová slova: Personální agentura, analýza, mystery shopping, mystery client, dotazníkcs_CZ
uk.abstract.enTitle: Analysis of employment agencies Objectives: The aim of this thesis is to explore employment agencies on Czech labour market and find out its functionality and credibility from the side of job seeker. One of the constitutive aim was also using the marketing method Mystery client. The term functionality of employmenet agencies was evaluated as attitude and ability of employment agency to mediate good job for job seekers. Methods: To obtain data, that allows to final evaluation, was used special technique of market research called Mystery client. This method represents hidden observation during job interview. The research was completed with question survey of selected staff consultants. Results: The results of the research indicated that employment agencies are mainly focused on outsourcing and are usually mediating short-term job for young and less educated people. The research also indicated that employment agencies are not able to mediate appropriate job in reached level of education. In spite of these problems, there were recommended three employment agencies that are properly able to communicate and react for job supply and demand. Key words: Employment agency, analysis, mystery shopping, mystery client, questionnaireen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV