Organizování mezinárodní sportovní události ve sportu Boccia
Organizing the international sport events in the sport boccia
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/832Identifikátory
SIS: 36388
Kolekce
- Kvalifikační práce [8829]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Oponent B,
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
26. 9. 2007
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Název Organizovánf mezinárodní sportovní události ve sportu boccia Cíle práce Navrhnout realizovatelný koncept pro uspořádání Mistrovství světa v boccie v České republice. Bližší poznání sportu boccia a význam pořádání této události v ČR. Metoda V práci byla využita analýza SWOT. Popisná analýza a interview byly použity při zpracování předešlých Mistrovství světa a Evropy v Portugalsku v roce 2002 a 2005. Výsledky Vytvoření konceptu pro pořádání Mistrovství světa boccii v Brně v České republice, v období května nebo června. Předpokládaný hrubý rozpočet a postupy, které jsou nezbytné pro pořádání této akce. Návrh propagační a komunikační strategie. Klíčová slova Management, marketing, analýza SWOT, popisná analýza, plánování, organizování, sponzoring, boccia. 2
English version Name Organizing the international sport event in the sport boccia Aims of the dissertation Propase the real concept to organize World Boccia Championship in the Czech Republic. Further knowledge about the sport Boccia and the significance of organizing this event in the Czech Republic. Methods ln this dissertation work was used SWOT analyze. Descriptive analyze and interview were used to elaborate World and European Championship in the Portugal in 2002 and 2005. Results Creation of the real concept of the World Boccia Championship in Brno in the Czech Republic, on the period of May ar June. There are supposed a brute budget and cooperation procedures, which are necessary to organize this event. Project of the propagation and communication strategy. Keywords Management, marketing, SWOT analyze, descriptive analyze, planning, organizing, sponsorship, boccia. 3