Životní styl učitele tělesné výchovy a rodičů žáků základních škol jako motivační faktor pohybových aktivit těchto žáků
Lifestyle physical education teachers and parents of elementary school pupils as a motivating factor for physical activities such pupils
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/82364Identifikátory
SIS: 175945
Katalog UK: 990021056050106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [20518]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Hájková, Jana
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy matematika - tělesná výchova
Katedra / ústav / klinika
Katedra tělesné výchovy
Datum obhajoby
14. 9. 2016
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Životní styl, motivace, pohybová aktivita, učitel tělesné výchovy, rodičeKlíčová slova (anglicky)
Lifestyle, motivation, physical activity, teacher of physical education, parentsHlavním cílem diplomové práce je zjistit, jestli je pro žáky druhého stupně vybraných základních škol v Praze životní styl učitele tělesné výchovy nebo rodičů motivačním faktorem k pohybové aktivitě. Přesněji se práce zaměřuje na jejich subjektivní vnímání vlivu životního stylu zmíněných autorit na vlastní pohybovou aktivitu. V práci jsou diskutovány a zkoumány momenty, kdy žáci přijdou do přímého kontaktu s životním stylem učitele tělesné výchovy a rodičů. Dále je zjišťován hlavní motivační faktor žáků k pohybové aktivitě. Vlivy vybraných indikátorů jsou dále porovnány a vyhodnoceny.
The main aim of this thesis is to find out, if the lifestyle of physical education teachers or parents is the motivating factor for physical activity of chosen elementary schools pupils in Prague. More this thesis aims at subjective perception of these authorities lifestyle at physical activity. In the thesis there are argued and observed moments, when pupils are in direct contact with physical education teacher and parents lifestyle. Next is investigated the main motivating factor of pupils for physical activity. Influences of chosen indicators are compared and evaluated.
