Zobrazit minimální záznam

Contemporary artistic-musical contexts of the preschool education in the field of pedagogical research
dc.contributor.advisorKodejška, Miloš
dc.creatorBobková, Petra
dc.date.accessioned2017-06-02T04:33:42Z
dc.date.available2017-06-02T04:33:42Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/82356
dc.description.abstractNámětem diplomové práce je v teoretické rovině postihnout středoškolskou pedagogickou problematiku, a to především v metodologických přístupech k pedagogice předškolního věku. Na toto téma se autorka zaměří z pohledu učitelů středních pedagogických škol. V teoretické části pojedná o psychických znacích dítěte předškolního věku v kontextu integrace a polyestetizace. Bude charakterizovat procesy, v nichž dochází k utváření osobnostních hodnot. Postihne dynamiku soudobých proměn společnosti a rodiny i odborného pohledu na výchovu v mateřských školách v osobnostním pojetí výchovy a vzdělávání. Výzkum přiblíží názory na současné potřeby pedagogické praxe a její reflexi s odbornou pedagogickou, vědeckou nebo i akademickou rovinou, které budou zjišťovány prostřednictvím rozhovorů s učiteli s dlouholetou praxí ve středních pedagogických školách v České republice a dotazníků pro studenty středních pedagogických škol.cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis in theoretical layer deals with issues of pedagogical secondary schools, particularly in methodological approaches to preschool education. The author will focuses on this topic from the perspective of high-school of pedagogy teachers. She will elaborate on psychological characteristics of a preschool age child in the context of integration and polyaesthetization. She will characterise processes by which personal values are formed. She will deal with dynamics of contemporary changes of both society and family and with perception of education in kindergartens in the field of personality concept of education. The research will introduce opinions on contemporary needs of pedagogical practice and its reflection on professional pedagogical, scientific and academic grounds that will be ascertained through the means of interviews with teachers having a long-time experience with teaching at pedagogical high schools in the Czech Republic and by survey among secondary pedagogical school's students.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectDítě předškolního věkucs_CZ
dc.subjectintegrativní výchovacs_CZ
dc.subjectmateřská školacs_CZ
dc.subjectosobnostní pojetícs_CZ
dc.subjectpedagogická teorie a praxecs_CZ
dc.subjectpolyestetická výchovacs_CZ
dc.subjectrodinacs_CZ
dc.subjectspolečenské proměnycs_CZ
dc.subjectumělecká výchovacs_CZ
dc.subjectPreschool childen_US
dc.subjectintegrative educationen_US
dc.subjectkindergartenen_US
dc.subjectpersonality concepten_US
dc.subjectpedagogical theory and practiceen_US
dc.subjectpolyaesthetic educationen_US
dc.subjectfamilyen_US
dc.subjectsocial changesen_US
dc.subjectartistic educationen_US
dc.titleSoudobé umělecko-hudební kontexty předškolní pedagogiky ve světle pedagogického výzkumucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-05-19
dc.description.departmentKatedra hudební výchovycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId162403
dc.title.translatedContemporary artistic-musical contexts of the preschool education in the field of pedagogical researchen_US
dc.contributor.refereeKmentová, Milena
dc.identifier.aleph002088916
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pedagogiky pro střední školy a vyšší odborné školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of Education at Higher Secondary Schools and Collegesen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra hudební výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pedagogiky pro střední školy a vyšší odborné školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of Education at Higher Secondary Schools and Collegesen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNámětem diplomové práce je v teoretické rovině postihnout středoškolskou pedagogickou problematiku, a to především v metodologických přístupech k pedagogice předškolního věku. Na toto téma se autorka zaměří z pohledu učitelů středních pedagogických škol. V teoretické části pojedná o psychických znacích dítěte předškolního věku v kontextu integrace a polyestetizace. Bude charakterizovat procesy, v nichž dochází k utváření osobnostních hodnot. Postihne dynamiku soudobých proměn společnosti a rodiny i odborného pohledu na výchovu v mateřských školách v osobnostním pojetí výchovy a vzdělávání. Výzkum přiblíží názory na současné potřeby pedagogické praxe a její reflexi s odbornou pedagogickou, vědeckou nebo i akademickou rovinou, které budou zjišťovány prostřednictvím rozhovorů s učiteli s dlouholetou praxí ve středních pedagogických školách v České republice a dotazníků pro studenty středních pedagogických škol.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis in theoretical layer deals with issues of pedagogical secondary schools, particularly in methodological approaches to preschool education. The author will focuses on this topic from the perspective of high-school of pedagogy teachers. She will elaborate on psychological characteristics of a preschool age child in the context of integration and polyaesthetization. She will characterise processes by which personal values are formed. She will deal with dynamics of contemporary changes of both society and family and with perception of education in kindergartens in the field of personality concept of education. The research will introduce opinions on contemporary needs of pedagogical practice and its reflection on professional pedagogical, scientific and academic grounds that will be ascertained through the means of interviews with teachers having a long-time experience with teaching at pedagogical high schools in the Czech Republic and by survey among secondary pedagogical school's students.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra hudební výchovycs_CZ
dc.identifier.lisID990020889160106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV