Marketingový mix FK Pardubice a návrhy na jeho zlepšení
Marketing mix of FK Pardubice and proposals for its improvement
bachelor thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/81527Identifiers
Study Information System: 156706
Collections
- Kvalifikační práce [8844]
Author
Advisor
Referee
Pecinová, Markéta
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
12. 1. 2016
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Good
Keywords (Czech)
Dotazník, marketing, marketingový mix ve sportu, sportovní marketingKeywords (English)
Questionnaire, marketing, marketing mix in sports, sports marketingNázev: Marketingový mix FK Pardubice a návrhy na jeho zlepšení Cíle: Rozbor jednotlivých marketingových nástrojů, které tvoří marketingový mix sportovního klubu. Zjištění názorů fanoušků k marketingu klubu a následně navrhnout postupy ke zkvalitnění marketingového mixu, které by vedly k vyšší spokojenosti diváků a návštěvnosti zápasů. Metody: Studium odborné literatury v oblasti sportovního marketingu, realizace a vyhodnocení dotazníkového šetření, neformální interview, zúčastněné pozorování a případová studie k rozboru marketingového mixu. Výsledky: Ke zkvalitnění marketingového mixu byla navrhnuta doporučení. Návrhy se vztahují především rozšíření pracovní síly, aktivnější komunikace s fanoušky a zkvalitnění propagace. Klíčová slova: Dotazník, marketing, marketingový mix ve sportu, sportovní marketing.
Title: Marketing mix of FK Pardubice and proposals for its improvement. Targets: Analysis of various marketing instruments that form the marketing mix sports club. Determine the views of fans for marketing the club and then suggest ways to improve the quality of marketing mix, which would lead to higher customer satisfaction and attendance of matches. Methods: Analysis of literature in the field of sports marketing, implementation and evaluation of the questionnaire, informal interviews, participant observations and case study analysis of the marketing mix. Results: To improve the quality of marketing mix have been suggested recommendations. Suggestions relate primarily expansion manpower, proactive communication with supporters and improving promotion. Key words: Questionnaire, marketing, marketing mix in sports, sports marketing.
Citace dokumentu
Metadata
Show full item recordRelated items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Nové marketingové metody v knihovnách
Defence status: DEFENDEDSteklá, Zuzana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2013)Date of defense: 16. 9. 2013V posledních několika letech se marketing zařadil mezi klíčové procesy v knihovnách, slouží jako účinný nástroj konkurenčního boje, prostředek k definování identity knihovny a nový způsob komunikace s uživateli. Knihovny ... -
Olfaktorický marketing - využití přirozených a uměle šířených aromat v maloobchodních prodejnách přírodní kosmetiky
Defence status: DEFENDEDPlachá, Linda (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Date of defense: 13. 6. 2018The bachelor thesis "Olfactory marketing - The usage of natural and artificially propagated aroma in retail stores of natural cosmetic products" deals with the usage of olfactory marketing in the field of business and its ... -
Ambush marketing na příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji 2015
Defence status: NOT DEFENDEDLakomá, Milena (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Date of defense: 25. 9. 2018Tato bakalářská práce se věnuje problematice ambush marketingu - nebo také parazitujícího marketingu - na konkrétním příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji, které se konalo v roce 2015 v Praze a v Ostravě. Ve práci je ...