Management sportovní akce Jizerská 50
Sport event management: Jizerská 50
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/79389Identifikátory
SIS: 164132
Kolekce
- Kvalifikační práce [8435]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Šíma, Jan
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
7. 9. 2016
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
projektové řízení, běh na lyžích, organizace, sportovní sponzoring, SWOT analýza, marketingový mixKlíčová slova (anglicky)
project management, cross-country skiing, organization, sport sponsorship, SWOT analysis, marketing mixNázev: Management sportovní akce Jizerská 50 Cíl: Cílem diplomové práce je vytvořit návrh změn a doporučení pro 50. ročník Jizerské 50 i nadcházející ročníky. Metody: Diplomová práce využívá kvalitativní analýzu případové studie Jizerské 50, zároveň také její zúčastněné pozorování, doplněné o polostrukturovaný rozhovor a výslednou SWOT analýzu. Výsledky: Výsledkem diplomové práce je soubor návrhů a doporučení, které jsou založeny na SWOT analýze akce a využívají tak její výsledky. Analýza předešlých ročníků Jizerské 50 odhalila možnost aplikace změn v důsledku konání jubilejního 50. ročníku. Dále také možnosti v oblasti efektivnosti projektového řízení, partnerů akce, či programu akce. Klíčová slova: projektové řízení, běh na lyžích, organizace, sportovní sponzoring, SWOT analýza, marketingový mix.
Title: Sport event management: Jizerská 50 Goal: The aim of the master thesis is to create proposal and suggestions for the 50th Jizerska 50 and the next upcoming event. Methods: In this thesis was used the qualitative analysis of Jizerska 50 - form of case study, participant observation, semi-structured interview and complemented by the SWOT analysis. Results: The result of master thesis is the set of proposals, which are based on the knowledge and results of Jizerska 50 in previous years and its SWOT analysis. Analysis revealed the possibility of applying new variations for the 50th Jizerska 50 and the next upcoming event. Also suggestions for project management effectiveness, sponsorship and event program. Key words: project management, cross-country skiing, organization, sport sponsorship, SWOT analysis, marketing mix.