Public relations 1. FK Příbram
Public relations 1. FK Příbram
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/78975Identifikátory
SIS: 154021
Kolekce
- Kvalifikační práce [8829]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Voráček, Josef
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
10. 9. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
PR, obchodní společnosti, vztahy s médiiKlíčová slova (anglicky)
Public Relations, Business company, Media relationsNázev: Public relations 1. FK Příbram Cíle: Cílem práce je analýza a zhodnocení nástrojů a aktivit public relations, které fotbalový klub 1. FK Příbram využívá, jak při komunikaci s fanoušky, tak při komunikaci s partnery. Na základě analýzy nástrojů předložím návrhy, tak aby komunikace prostřednictvím public relations byla efektivnější a úspěšnější. Metody: Pro uskutečnění zvoleného cíle jsem jako metodu použila případovou studii, která mi pomohla k získání detailních informací. Sběr dat byl zrealizován pomocí analýzy textů, dokumentů a neformálního rozhovoru. Výsledky: Výsledky práce jsou přehledně shrnuty v praktické části diplomové práce. Na základě získaných poznatků jsem vytvořila návrhy a doporučení na zlepšení kvality komunikace s fanoušky a zástupci médií. Největší nedostatky byly nalezeny v absenci tiskového mluvčího. Klíčová slova:public relations, obchodní společnost, vztahy s médii
Title: Public relations 1. FK Příbram Objectives: The objective is analysis and assessment tools and activities Public Relations, which football club 1. FK Pribram uses, both in communication with fans and interact with their partners. Based on the analysis tool will suggest scheme so that communication by Public relations have been effective and successful. Methods: To acheave goals was chosen the case study method, which helped to get detail information. Data collection was performed using the analysis of texts, documents and informal interview. Resulst: Results of the work are summarized in the practical part. Based on the knowledge I have developed references and recommendations to improve the quality of communication with fans and media representatives Keywords: public relations, business company, media relations