Zobrazit minimální záznam

Integration of School Children with Duchenne Muscular Dystrophy.
dc.contributor.advisorDaďová, Klára
dc.creatorLesinová, Soňa
dc.date.accessioned2017-03-30T17:38:39Z
dc.date.available2017-03-30T17:38:39Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/7850
dc.description.abstractNázev práce: Integrace školní mládeže s Duchennovou svalovou dystrofií Cíle práce: Ověření, zda žák s Duchennovou svalovou dystrofií je schopen se plně zapojit do činností na běžné základní škole a zda sociální prostředí je ochotno tomuto žákovi poskytnout podmínky k integraci. Metody výzkumu: Metoda individuálního rozhovoru na sledovaném chlapci s Duchennovou svalovou dystrofií. Chlapec je žákem devátého ročníku běžné základní školy. Dále byla použita sonda v podobě anketního dotazníku. Dotazováno bylo 20 spolužáků a 13 pedagogů ze stejné základní školy. Výsledky: Sociální prostředí je ochotno poskytnout podmínky k integraci žáka s Duchennovou svalovou dystrofií, ale není zcela připraveno. Žák s Duchennovou svalovou dystrofií je schopen se plně zapojit do činností na běžné základní škole. Klíčová slova: Duchennova svalová dystrofie, terapie, integrace Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Integration of school children with Duchenne muscular dystrophy Aim: To verify that the student with Duchenne muscular dystrophy is able to fully participate in activities on a regular elementary school and social environment that is willing to provide this disciple conditions for integration. Research methods: Method for individual interview monitored boys with Duchenne muscular dystrophy. The boy is a student of ninth grade of primary school. Further probe was used in the form of the questionnaire survey. Were questioned 20 classmates and 13 teachers from the same elementary school. Results: The social environment is happy to provide conditions for integration of the student with Duchenne muscular dystrophy, but not quite ready. Pupil with Duchenne muscular dystrophy is able to fully participate in activities on a regular elementary school. Keywords: Duchenne muscular dystrophy, therapy, integration Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleIntegrace školní mládeže s Duchennovou svalovou dystrofií.cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-09-26
dc.description.departmentZdravotní TV a tělovýchovné lékařstvícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId29549
dc.title.translatedIntegration of School Children with Duchenne Muscular Dystrophy.en_US
dc.contributor.refereeVařeková, Jitka
dc.identifier.aleph000897959
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.disciplineTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Zdravotní TV a tělovýchovné lékařstvícs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysical Education and Sporten_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev práce: Integrace školní mládeže s Duchennovou svalovou dystrofií Cíle práce: Ověření, zda žák s Duchennovou svalovou dystrofií je schopen se plně zapojit do činností na běžné základní škole a zda sociální prostředí je ochotno tomuto žákovi poskytnout podmínky k integraci. Metody výzkumu: Metoda individuálního rozhovoru na sledovaném chlapci s Duchennovou svalovou dystrofií. Chlapec je žákem devátého ročníku běžné základní školy. Dále byla použita sonda v podobě anketního dotazníku. Dotazováno bylo 20 spolužáků a 13 pedagogů ze stejné základní školy. Výsledky: Sociální prostředí je ochotno poskytnout podmínky k integraci žáka s Duchennovou svalovou dystrofií, ale není zcela připraveno. Žák s Duchennovou svalovou dystrofií je schopen se plně zapojit do činností na běžné základní škole. Klíčová slova: Duchennova svalová dystrofie, terapie, integrace Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Integration of school children with Duchenne muscular dystrophy Aim: To verify that the student with Duchenne muscular dystrophy is able to fully participate in activities on a regular elementary school and social environment that is willing to provide this disciple conditions for integration. Research methods: Method for individual interview monitored boys with Duchenne muscular dystrophy. The boy is a student of ninth grade of primary school. Further probe was used in the form of the questionnaire survey. Were questioned 20 classmates and 13 teachers from the same elementary school. Results: The social environment is happy to provide conditions for integration of the student with Duchenne muscular dystrophy, but not quite ready. Pupil with Duchenne muscular dystrophy is able to fully participate in activities on a regular elementary school. Keywords: Duchenne muscular dystrophy, therapy, integration Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Zdravotní TV a tělovýchovné lékařstvícs_CZ
dc.identifier.lisID990008979590106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV