dc.creator | Mudrák, David | |
dc.date.accessioned | 2021-05-20T12:28:26Z | |
dc.date.available | 2021-05-20T12:28:26Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/7800 | |
dc.description.abstract | Úkolem této práce je tedy ukázat, jak může online vzdělávací prostředí pomáhat žákům i učitelům v procesu vzdělávání jak při samotné prezenční výuce ve škole, tak po jejím skončení. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.description.abstract | Úkolem této práce je tedy ukázat, jak může online vzdělávací prostředí pomáhat žákům i učitelům v procesu vzdělávání jak při samotné prezenční výuce ve škole, tak po jejím skončení. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Online vzdělávací prostředí jako nástroj komunikace ve škole | cs_CZ |
dc.type | rigorózní práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2006 | |
dcterms.dateAccepted | 2006-09-20 | |
dc.description.department | Katedra informačních technologií a technické výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 149266 | |
dc.title.translated | Online learning environment as a communication tool in school | en_US |
dc.identifier.aleph | 002022154 | |
thesis.degree.name | PhDr. | |
thesis.degree.level | rigorózní řízení | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Technology and Information Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - technická a informační výchova | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | rigorózní práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra informačních technologií a technické výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - technická a informační výchova | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Technology and Information Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Uznáno | cs_CZ |
thesis.grade.en | Recognized | en_US |
uk.abstract.cs | Úkolem této práce je tedy ukázat, jak může online vzdělávací prostředí pomáhat žákům i učitelům v procesu vzdělávání jak při samotné prezenční výuce ve škole, tak po jejím skončení. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | Úkolem této práce je tedy ukázat, jak může online vzdělávací prostředí pomáhat žákům i učitelům v procesu vzdělávání jak při samotné prezenční výuce ve škole, tak po jejím skončení. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra informačních technologií a technické výchovy | cs_CZ |
thesis.grade.code | U | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | U | |
dc.identifier.lisID | 990020221540106986 | |