Marketingový výzkum image značky Reebok u lidí trénujících Crossfit
Marketing research of the image of the brand Reebok among people doing Crossfit
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/77889Identifikátory
SIS: 163146
Katalog UK: 990020564840106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [9395]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Voráček, Josef
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
12. 1. 2016
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
image, značka, marketingový výzkum, dotazník, Reebok, CrossFitKlíčová slova (anglicky)
image, brand, marketing research, questionnaire, Reebok, CrossFitNázev: Marketingový výzkum image značky Reebok u lidí trénujících CrossFit Anotace: Hlavním cílem bakalářské práce je zjisti a image značky Reebok, a to pomocí marketingového výzkumu. V části "teoretická východiska" je vysvětlen pojem značka a image pomocí literárních a elektronických zdrojů. V metodologické části je popsán marketingový výzkum a jeho proces. Analytická část je zaměřena na představení značky Reebok, sportu i značky CrossFit, samotný výzkum a jeho vyhodnocení. Na základě výzkumu budou v závěru návrhy a doporučení pro zlepšení image značky Reebok Klíčová slova: Image, značka, marketingový výzkum, dotazník, Reebok, CrossFit,
Title: Marketing research of the image of the brand Reebok among people doing CrossFit Annotation: The main objective of the bachelor thesis is to find out what the image of the Reebok brand is like using marketing research. The terms brand and image are explained in the first part of the thesis which include theoretical basis from various literary and electronic sources. The methodology section describes marketing research and its process. The analytical part presents the Reebok brand and CrossFit as sport and brand, the research itself and its results. The last part of the thesis provides suggestions and recommendations for improving the image of the Reebok brand based on the research. Keywords: Image, brand, marketing research, questionnaire, Reebok, CrossFit
