Využití metody EEG Biofeedback ve speciální pedagogice
Use of EEG Biofeedback in Special Education
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/76817Identifikátory
SIS: 162658
Katalog UK: 990020893270106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [20518]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Marádová, Eva
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Speciální pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra speciální pedagogiky
Datum obhajoby
23. 5. 2016
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
specifické poruchy učení, poruchy pozornosti, ADHD, reedukace, biofeedback, EEG-biofeedback, DiGeorgeův syndromKlíčová slova (anglicky)
Specific Learning Disorders, Attention Deficit Disorders, ADHD, biofeedback, EEG-Biofeedback, DiGeorge syndromeCitace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Využití biologické zpětné vazby v léčebné rehabilitaci
Výsledek obhajoby: OBHÁJENODubnová, Kateřina (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2016)Datum obhajoby: 26. 1. 2016Název: Využití biologické zpětné vazby v léčebné rehabilitaci Cíle: Cílem této diplomové práce je přehledné zpracování dostupných zdrojů mapujících oblasti využití biologické zpětné vazby v léčebné rehabilitaci s různými ... -
Hodnocení kompenzace vestibulospinálního a vestibulookulárního reflexu u pacientů v raném pooperačním období po resekci vestibulárního schwannomu
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOMarkvartová, Anna (Univerzita Karlova, 2. lékařská fakulta, 2015)Datum obhajoby: 2. 6. 2015Diplomová práce se zabývá problematikou poruch rovnováhy u pacientů po operaci vestibulárního schwannomu. Cílem práce je zhodnotit vliv cílené rehabilitace s biofeedbackem na kompenzaci poruch stability stoje a subjektivní ... -
Terapie poruch rovnováhy s využitím biofeedbacku u osob s RS
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOSasínová, Jana (Univerzita Karlova, 2. lékařská fakulta, 2020)Datum obhajoby: 8. 6. 2020The present thesis deals with the issue of balance disorders in patients with multiple sclerosis (MS) and the effect of individual balance training using biofeedback. It presents an overview of the current knowledge about ...
