Využití metody EEG Biofeedback ve speciální pedagogice
Use of EEG Biofeedback in Special Education
bachelor thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/76817Identifiers
Study Information System: 162658
Collections
- Kvalifikační práce [18094]
Author
Advisor
Referee
Marádová, Eva
Faculty / Institute
Faculty of Education
Discipline
Special Pedagogy
Department
Information is unavailable
Date of defense
23. 5. 2016
Publisher
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaLanguage
Czech
Grade
Excellent
Keywords (Czech)
specifické poruchy učení, poruchy pozornosti, ADHD, reedukace, biofeedback, EEG-biofeedback, DiGeorgeův syndromKeywords (English)
Specific Learning Disorders, Attention Deficit Disorders, ADHD, biofeedback, EEG-Biofeedback, DiGeorge syndromeCitace dokumentu
Metadata
Show full item recordRelated items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Využití biologické zpětné vazby v léčebné rehabilitaci
Defence status: DEFENDEDDubnová, Kateřina (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2016)Date of defense: 26. 1. 2016Název: Využití biologické zpětné vazby v léčebné rehabilitaci Cíle: Cílem této diplomové práce je přehledné zpracování dostupných zdrojů mapujících oblasti využití biologické zpětné vazby v léčebné rehabilitaci s různými ... -
Hodnocení kompenzace vestibulospinálního a vestibulookulárního reflexu u pacientů v raném pooperačním období po resekci vestibulárního schwannomu
Defence status: DEFENDEDMarkvartová, Anna (Univerzita Karlova, 2. lékařská fakulta, 2015)Date of defense: 2. 6. 2015Diplomová práce se zabývá problematikou poruch rovnováhy u pacientů po operaci vestibulárního schwannomu. Cílem práce je zhodnotit vliv cílené rehabilitace s biofeedbackem na kompenzaci poruch stability stoje a subjektivní ... -
Terapie poruch rovnováhy s využitím biofeedbacku u osob s RS
Defence status: DEFENDEDSasínová, Jana (Univerzita Karlova, 2. lékařská fakulta, 2020)Date of defense: 8. 6. 2020The present thesis deals with the issue of balance disorders in patients with multiple sclerosis (MS) and the effect of individual balance training using biofeedback. It presents an overview of the current knowledge about ...