Show simple item record

Final exam software projects
dc.contributor.advisorProkýšek, Miloš
dc.creatorBeránek, Martin
dc.date.accessioned2017-06-01T04:36:34Z
dc.date.available2017-06-01T04:36:34Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/76335
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku hodnocení kvality maturitních softwarových projektů. V rámci textu je vymezen pomocí průzkumu zdrojů rozdíl mezi praxí a vedením projektů na modelové škole. Na základě toho je sestaven akční zásah v podobě předání materiálů členům akční skupiny, kterou tvoří vyučující vedoucí projekty. Materiály se snaží doplnit chybějící témata, které nebylo možné dohledat v ŠVP modelové školy. Pro hodnocení projektů je vytvořena hodnotící metodika, která čerpá z kvalitativních ukazatelů používaných v praxi. V rámci reflexe je potom vyhodnocen dopad akčního zásahu na studenské projekty. Dopady takto provedeného akčního zásahu na modelové škole nebyly významné. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis deals with evaluation of quality of high school software projects. Examining the sources, the text describes differences between the projects on a model school and between real world needs. Based on this, it suggests an intervention, in the form of passing materials to members of an action group composed of teachers leading the software projects. The materials supply topics that were not found in the model school's education plan. A methodology for evaluating the projects is suggested, drawing from qualitative indicators used in the real world. An impact of this intervention on the students' projects is evaluated afterwards. The impacts at the model school were not significant. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectvyukacs_CZ
dc.subjectsoftwarecs_CZ
dc.subjectprojektcs_CZ
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectsoftwareen_US
dc.subjectprojecten_US
dc.titleMaturitní softwarové projektycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-05-23
dc.description.departmentKatedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId171942
dc.title.translatedFinal exam software projectsen_US
dc.contributor.refereeŠtípek, Jiří
dc.identifier.aleph002089322
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineInformační technologie se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.disciplineInformation Technology Oriented at Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csInformační technologie se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enInformation Technology Oriented at Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku hodnocení kvality maturitních softwarových projektů. V rámci textu je vymezen pomocí průzkumu zdrojů rozdíl mezi praxí a vedením projektů na modelové škole. Na základě toho je sestaven akční zásah v podobě předání materiálů členům akční skupiny, kterou tvoří vyučující vedoucí projekty. Materiály se snaží doplnit chybějící témata, které nebylo možné dohledat v ŠVP modelové školy. Pro hodnocení projektů je vytvořena hodnotící metodika, která čerpá z kvalitativních ukazatelů používaných v praxi. V rámci reflexe je potom vyhodnocen dopad akčního zásahu na studenské projekty. Dopady takto provedeného akčního zásahu na modelové škole nebyly významné. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis deals with evaluation of quality of high school software projects. Examining the sources, the text describes differences between the projects on a model school and between real world needs. Based on this, it suggests an intervention, in the form of passing materials to members of an action group composed of teachers leading the software projects. The materials supply topics that were not found in the model school's education plan. A methodology for evaluating the projects is suggested, drawing from qualitative indicators used in the real world. An impact of this intervention on the students' projects is evaluated afterwards. The impacts at the model school were not significant. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV