Zobrazit minimální záznam

School Children's Emotion in Physical Education
dc.contributor.advisorJansa, Petr
dc.creatorPecková, Jarmila
dc.date.accessioned2017-03-30T16:39:31Z
dc.date.available2017-03-30T16:39:31Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/7592
dc.description.abstractNázev: Emoce školní mládeže v tělesné výchově Cíle práce: Zjistit a vzájemně porovnat emoční reakce školní mládeže v hodině tělesné výchovy na základě dotazníku DEMOR. Zaměřit se na dívky a chlapce ve věku 10 - 15 let, přesněji žáky šestých a devátých sportovních a standardních tříd. Statisticky zpracovat a porovnat výsledky mezi pohlavím a zaměřením a vyhodnotit zjištěné údaje do přehledných tabulek a grafů. Metoda: Analýza odpovědí získaných průzkumem s využitím dotazníku DEMOR. Výzkumné šetření bylo provedeno dotazníkem DEMOR na pěti základních školách v Praze. Výběr škol byl náhodně stratifikovaný. Bylo rozdáno celkem 460 dotazníků. Výsledky: Zjištění skutečnosti, že mezi sportovními a standardními třídami jsou rozdílné emoční reakce především v pozitivních faktorech. Žáci sportovních tříd mají kladnější postoj k hodinám tělesné výchovy. Všeobecně převládají v hodině tělesné výchovy pozitivní pocity převážně u chlapců, negativní pocity jsou podobné, nebo se u dívek mírně liší. Klíčová slova: Emoce, emocionalita, emoční, emoce ve sportu, emocionální, emotivní, lidské pudy, neurofyziologická podstata emocí, psychologická podstata emocí, výraz emocí, význam běžných emocí, emočně motivační procesy ve sportu.cs_CZ
dc.description.abstractTitle: School Children's Emotions During the Physical Education Aims: To determine and to compare the emotional reactions of school children in the hour of physical education based on a questionnaire Demore. Focus on girls and boys aged 10 to 15 years, or more pupils sixth and ninth standard and sport classes. Statistically processed and compared results between gender and orientation and evaluate the survey data in tables and graphs. Method: Analysis of survey responses received to the questionnaire Demore. The survey was conducted questionnaire DeMore at five primary schools in Prague. Selection of schools was randomly stratified. Were given a total of 460 questionnaires. Results: The findings of the fact that between sports and standard classes are different emotional reactions mainly positive factors. Pupils sports classes have more positive attitude to hours of physical education. Generally prevail in the hour of physical education positive feelings mostly in boys, negative feelings are similar to, or slightly different in girls. Keywords: Emotion, emotion, emotional, emotions in sports, emotional, emotive, human instincts, neurophysiological nature of emotions, psychological essence of emotion, expression of emotion, the meaning of common emotions, emotionally motivational processes in sport.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleEmoce školní mládeže v TVcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-09-26
dc.description.departmentPedagogika, psychologie a didaktikacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId29576
dc.title.translatedSchool Children's Emotion in Physical Educationen_US
dc.contributor.refereeKocourek, Jan
dc.identifier.aleph000895076
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.disciplineTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Pedagogika, psychologie a didaktikacs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysical Education and Sporten_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Emoce školní mládeže v tělesné výchově Cíle práce: Zjistit a vzájemně porovnat emoční reakce školní mládeže v hodině tělesné výchovy na základě dotazníku DEMOR. Zaměřit se na dívky a chlapce ve věku 10 - 15 let, přesněji žáky šestých a devátých sportovních a standardních tříd. Statisticky zpracovat a porovnat výsledky mezi pohlavím a zaměřením a vyhodnotit zjištěné údaje do přehledných tabulek a grafů. Metoda: Analýza odpovědí získaných průzkumem s využitím dotazníku DEMOR. Výzkumné šetření bylo provedeno dotazníkem DEMOR na pěti základních školách v Praze. Výběr škol byl náhodně stratifikovaný. Bylo rozdáno celkem 460 dotazníků. Výsledky: Zjištění skutečnosti, že mezi sportovními a standardními třídami jsou rozdílné emoční reakce především v pozitivních faktorech. Žáci sportovních tříd mají kladnější postoj k hodinám tělesné výchovy. Všeobecně převládají v hodině tělesné výchovy pozitivní pocity převážně u chlapců, negativní pocity jsou podobné, nebo se u dívek mírně liší. Klíčová slova: Emoce, emocionalita, emoční, emoce ve sportu, emocionální, emotivní, lidské pudy, neurofyziologická podstata emocí, psychologická podstata emocí, výraz emocí, význam běžných emocí, emočně motivační procesy ve sportu.cs_CZ
uk.abstract.enTitle: School Children's Emotions During the Physical Education Aims: To determine and to compare the emotional reactions of school children in the hour of physical education based on a questionnaire Demore. Focus on girls and boys aged 10 to 15 years, or more pupils sixth and ninth standard and sport classes. Statistically processed and compared results between gender and orientation and evaluate the survey data in tables and graphs. Method: Analysis of survey responses received to the questionnaire Demore. The survey was conducted questionnaire DeMore at five primary schools in Prague. Selection of schools was randomly stratified. Were given a total of 460 questionnaires. Results: The findings of the fact that between sports and standard classes are different emotional reactions mainly positive factors. Pupils sports classes have more positive attitude to hours of physical education. Generally prevail in the hour of physical education positive feelings mostly in boys, negative feelings are similar to, or slightly different in girls. Keywords: Emotion, emotion, emotional, emotions in sports, emotional, emotive, human instincts, neurophysiological nature of emotions, psychological essence of emotion, expression of emotion, the meaning of common emotions, emotionally motivational processes in sport.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Pedagogika, psychologie a didaktikacs_CZ
dc.identifier.lisID990008950760106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV