Návrh na propagaci ultimate frisbee v ČR zaměřený na zvýšení počtu aktivních hráček
The proposal to promote ultimate frisbee in the Czech Republic aimed at increasing the number of active female players
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/75811Identifikátory
SIS: 149456
Kolekce
- Kvalifikační práce [8733]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Voráček, Josef
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
18. 9. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Česká asociace létajícího disku, Světová federace létajícího disku strategie marketingové komunikace, marketingová komunikace, netradiční sportovní hryKlíčová slova (anglicky)
Czech Assosiation of flying disc, World Flying Disc Federation, marketing communication strategy, marketing communication, non-traditional sports gamesNázev: Návrh na propagaci ultimate frisbee v ČR zaměřený na zvýšení počtu aktivních hráček Cíle: Hlavním cílem práce je navržení komunikační strategie, která povede k rozšíření ženské členské základny ultimate frisbee v České republice. Metody: V práci je použita metoda kvalitativní ve formě osobního dotazování a interview a metoda kvantitativní ve formě sekundární analýzy dat. Pro určení vzorku dotazovaných byla použita metoda prostého záměrného výběru. Výsledky: Výsledky práce se zakládají na analýze sekundárních dat, rozhovoru s předsedou asociace a osobním dotazování 30 hráček ultimate frisbee a ústí ve čtyři návrhy na komunikaci ČALD. Klíčová slova: Česká asociace létajícího disku, Světová federace létajícího disku strategie marketingové komunikace, marketingová komunikace, netradiční sportovní hry.
Topic: The proposal to promote ultimate frisbee in the Czech Republic aimed at increasing the number of active female players Objectives: The main objective of this thesis is to design a communication strategy that will lead to the expansion of women's ultimate frisbee membership base in the Czech Republic. Methods: In this thesis a qualitative method as an interview or personal interviewing and quantitative method in the form of secondary data analysis are used. The simple purposive sampling method was used to determine the sample of respondents. Results: The results of the work are based on an analysis of secondary data, interview with the chairman of the association and personal interviewing of 30 players ultimate frisbee and it leads to the formation of four proposals for communication ČALD. Key words: Czech Assosiation of flying disc, World Flying Disc Federation, marketing communication strategy, marketing communication, non-traditional sports games