Zobrazit minimální záznam

Possibilities to apply methods of personal and social education in leisuretime centres with using education technology
dc.contributor.advisorHanková, Zdeňka
dc.creatorŠimeček, Karel
dc.date.accessioned2017-06-01T00:26:37Z
dc.date.available2017-06-01T00:26:37Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/75127
dc.description.abstractDiplomová práce didaktického charakteru předkládá využití konkrétních navržených metod osobnostně sociální výchovy v prostředí středisek volného času, prostřednictvím metodických karet propojených s edukačními technologiemi. Tyto metodické karty byly zhotoveny a prakticky ozkoušeny realizátorem diplomové práce spolu s pedagogy volného času a následně kriticky zhodnoceny. Použitými výzkumnými metodami byla komparace mých osobních zkušeností s metodickými kartami a zkušeností jednotlivých účastníků výzkumu, kde se minimálně tři pedagogové vyjadřují k jedné metodické kartě, dále polostrukturovaný rozhovor vytvořený a realizováný kvalitativní metodou, jež zjišťoval možnosti a meze použití jednotlivých metodických karet a kvantitativní výzkumná sonda v podobě dotazníku, jež sloužila k získání přehledu potřeb volnočasových pedagogů na základě které, byl vytvořen podrobný návrh jednotlivých metodických karet. Výsledkem bylo, že všech 10 vytvořených a prakticky ozkoušených metodických karet je za specifických podmínek v praxi využitelné.cs_CZ
dc.description.abstractThis diploma thesis of a didactic character presents use of specific methods of personal and social education in leisure time centers through methodical cards linked with educational technologies. These methodical cards were made and practically proven by the implementer of this thesis together with leisure-time activities teachers and subsequently critically evaluated. Research methods were used for a comparison of my personal experience with methodical cards and the experience of each participant, where at least 3 teachers commented on 1 methodological card, as well as the qualitative semi-structured interview, which found out the possibilities and limits of the use of these methodical cards and the quantitative research study in the form of a questionnaire, which is used to get an overview of the needs of leisure-time activities teachers. Based on that, it creates detailed methodological cards. The result was that all 10 developed and practically proven methodological cards are under specific conditions have practical use.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectmetody osobnostně sociální výchovycs_CZ
dc.subjectosobnostní a sociální rozvojcs_CZ
dc.subjectvolnočasová pedagogikacs_CZ
dc.subjectzážitková pedagogikacs_CZ
dc.subjectedukační technologiecs_CZ
dc.subjectmethods of personal and social developmenten_US
dc.subjectleisure time educationen_US
dc.subjectexperience educationen_US
dc.subjecteducation technologyen_US
dc.titleMožnosti uplatnění metod osobnostně sociální výchovy ve střediscích volného času s využitím edukačních technologiícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-09-08
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId135289
dc.title.translatedPossibilities to apply methods of personal and social education in leisuretime centres with using education technologyen_US
dc.contributor.refereeDuschinská, Karolina
dc.identifier.aleph002025784
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy informační a komunikační technologie - pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Information and Communication Technologies - Pedagogyen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy informační a komunikační technologie - pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Information and Communication Technologies - Pedagogyen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce didaktického charakteru předkládá využití konkrétních navržených metod osobnostně sociální výchovy v prostředí středisek volného času, prostřednictvím metodických karet propojených s edukačními technologiemi. Tyto metodické karty byly zhotoveny a prakticky ozkoušeny realizátorem diplomové práce spolu s pedagogy volného času a následně kriticky zhodnoceny. Použitými výzkumnými metodami byla komparace mých osobních zkušeností s metodickými kartami a zkušeností jednotlivých účastníků výzkumu, kde se minimálně tři pedagogové vyjadřují k jedné metodické kartě, dále polostrukturovaný rozhovor vytvořený a realizováný kvalitativní metodou, jež zjišťoval možnosti a meze použití jednotlivých metodických karet a kvantitativní výzkumná sonda v podobě dotazníku, jež sloužila k získání přehledu potřeb volnočasových pedagogů na základě které, byl vytvořen podrobný návrh jednotlivých metodických karet. Výsledkem bylo, že všech 10 vytvořených a prakticky ozkoušených metodických karet je za specifických podmínek v praxi využitelné.cs_CZ
uk.abstract.enThis diploma thesis of a didactic character presents use of specific methods of personal and social education in leisure time centers through methodical cards linked with educational technologies. These methodical cards were made and practically proven by the implementer of this thesis together with leisure-time activities teachers and subsequently critically evaluated. Research methods were used for a comparison of my personal experience with methodical cards and the experience of each participant, where at least 3 teachers commented on 1 methodological card, as well as the qualitative semi-structured interview, which found out the possibilities and limits of the use of these methodical cards and the quantitative research study in the form of a questionnaire, which is used to get an overview of the needs of leisure-time activities teachers. Based on that, it creates detailed methodological cards. The result was that all 10 developed and practically proven methodological cards are under specific conditions have practical use.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990020257840106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV