Vliv neplacených marketingových komunikačních nástrojů na chování potenciálních zákazníků v oblasti plavání u začínajícího podnikání
The influence of free marketing communication tools on potential customers' behavior in field of swimming in small business
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/74619Identifikátory
SIS: 180123
Kolekce
- Kvalifikační práce [8839]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Šíma, Jan
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Kinantropologie
Datum obhajoby
18. 5. 2017
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Plavecká škola, komunikace, internet, tradiční nástroje, word of mouth, Facebook, webové stránky, malý podnik, OSVČKlíčová slova (anglicky)
Swim school, communication, Internet, traditional tools, word of mouth, Facebook, website, small business, self-employedBakalářská práce se zabývá vlivem neplacených komunikačních nástrojů na chování zákazníka v Plavecké škole 3FIT. Na základě statistik, ve kterých jsou zaznamenána data všech potenciálních zákazníků poptávajících plavecké lekce a data všech zákazníků, kteří plaveckou lekci absolvovali, byly pomocí četností vyjádřeny nejvyužívanější komunikační nástroje. Název: Vliv neplacených marketingových komunikačních nástrojů na chování potenciálních zákazníků v oblasti plavání u začínajícího podnikání Cíle: Cílem práce je hodnocení vlivu neplacených komunikačních nástrojů na chování zákazníka. Chceme se pokusit analyzovat počet poptávek, kterým potenciální zákazníci vyjádřili ve sledovaném období svůj zájem o soukromé plavecké lekce Plavecké školy 3FIT a o této škole se dozvěděli prostřednictvím jednoho z neplacených komunikačních nástrojů. Metody: Jako metoda byla zvolena retrospektivní longitudinální studie. Jedná se o empirický výzkum, při kterém je daný jev zkoumán po určité časové období. Ke studii byly využity primární data Plavecké školy 3FIT. Výsledky: Na základě výsledků studie jsme zjistili, že každý z využívaných komunikačních nástrojů byl zdrojem nových zákazníků. Největší počet poptávek byl obdržen přímo u bazénu, zájemcům o lekce byly rozdány vizitky. Největší počet realizovaných lekcí se ovšem...
This bachelor thesis deals with the influence of free marketing communication tools on potential customers` behavior in 3FIT Swim School. The most effective communication tools were presented using frequency based on the internal statistics containing the data of all potential customers interested in swim lessons and new customers who have ordered a swim lesson. Title: The influence of free marketing communication tools on potential customers` behavior in the swimming field of start up companies Objectives: The goal of this thesis is to evaluate the influence of free communication tools on customer`s behavior. We aim to analyze the number of requests expressing the potential customer`s interest in private swim lessons in 3FIT Swim School during the reporting period, always stressing out the free communication tools. Methods: The longitudinal retrospective study was set as a method. It deals with an empirical research in which the selected objective is being evaluated during a certain reporting period. The primary data of 3FIT Swim School were used for this thesis. Results: Based on the results of the study we consider each of the selected communication tools as a source of new customers. The highest number of requests was received directly on the pool deck, where business cards were given to the...