Vliv neplacených marketingových komunikačních nástrojů na chování potenciálních zákazníků v oblasti plavání u začínajícího podnikání
The influence of free marketing communication tools on potential customers' behavior in field of swimming in small business
bachelor thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/74619Identifiers
Study Information System: 180123
Collections
- Kvalifikační práce [8844]
Author
Advisor
Referee
Šíma, Jan
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
18. 5. 2017
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Excellent
Keywords (Czech)
Plavecká škola, komunikace, internet, tradiční nástroje, word of mouth, Facebook, webové stránky, malý podnik, OSVČKeywords (English)
Swim school, communication, Internet, traditional tools, word of mouth, Facebook, website, small business, self-employedBakalářská práce se zabývá vlivem neplacených komunikačních nástrojů na chování zákazníka v Plavecké škole 3FIT. Na základě statistik, ve kterých jsou zaznamenána data všech potenciálních zákazníků poptávajících plavecké lekce a data všech zákazníků, kteří plaveckou lekci absolvovali, byly pomocí četností vyjádřeny nejvyužívanější komunikační nástroje. Název: Vliv neplacených marketingových komunikačních nástrojů na chování potenciálních zákazníků v oblasti plavání u začínajícího podnikání Cíle: Cílem práce je hodnocení vlivu neplacených komunikačních nástrojů na chování zákazníka. Chceme se pokusit analyzovat počet poptávek, kterým potenciální zákazníci vyjádřili ve sledovaném období svůj zájem o soukromé plavecké lekce Plavecké školy 3FIT a o této škole se dozvěděli prostřednictvím jednoho z neplacených komunikačních nástrojů. Metody: Jako metoda byla zvolena retrospektivní longitudinální studie. Jedná se o empirický výzkum, při kterém je daný jev zkoumán po určité časové období. Ke studii byly využity primární data Plavecké školy 3FIT. Výsledky: Na základě výsledků studie jsme zjistili, že každý z využívaných komunikačních nástrojů byl zdrojem nových zákazníků. Největší počet poptávek byl obdržen přímo u bazénu, zájemcům o lekce byly rozdány vizitky. Největší počet realizovaných lekcí se ovšem...
This bachelor thesis deals with the influence of free marketing communication tools on potential customers` behavior in 3FIT Swim School. The most effective communication tools were presented using frequency based on the internal statistics containing the data of all potential customers interested in swim lessons and new customers who have ordered a swim lesson. Title: The influence of free marketing communication tools on potential customers` behavior in the swimming field of start up companies Objectives: The goal of this thesis is to evaluate the influence of free communication tools on customer`s behavior. We aim to analyze the number of requests expressing the potential customer`s interest in private swim lessons in 3FIT Swim School during the reporting period, always stressing out the free communication tools. Methods: The longitudinal retrospective study was set as a method. It deals with an empirical research in which the selected objective is being evaluated during a certain reporting period. The primary data of 3FIT Swim School were used for this thesis. Results: Based on the results of the study we consider each of the selected communication tools as a source of new customers. The highest number of requests was received directly on the pool deck, where business cards were given to the...