Výzkum vnímání designu produktů firmy Skechers členy generace Y
Research on the perception of Skechers brand product design viewed by generation Y
bachelor thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/74586Identifiers
Study Information System: 163134
Collections
- Kvalifikační práce [8238]
Author
Advisor
Referee
Janák, Vladimír
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
16. 9. 2016
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Excellent
Keywords (Czech)
produkt, design, generace Y, vnímání, nákupní rozhodování, Skechers, sportovní obuvKeywords (English)
product, design, generation Y, perception, shopping decision-making, Skechers, sports shoesNázev: Výzkum vnímání designu produktů firmy Skechers členy generace Y Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit názor generace Y na design sportovní obuvi značky Skechers. Určit, jaké faktory designu jsou nejdůležitější při výběru sportovní obuvi. Nedílnou součástí je také výběr modelů sportovní obuvi, které byly u generace Y nejpopulárnější a zjištění její vnímání typu stélky a podrážky sportovní obuvi. Metody: Praktická část bakalářské práce, tedy výzkum vnímání, byla provedena formou elektronického dotazníku, který byl rozšířen pomocí sociálních sítí a elektronické pošty. Hlavní část dotazníku byla tvořena fotografiemi modelů obuvi značky Skechers a dále pak obecnými otázkami zaměřujícími se na vnímání designu sportovní obuvi respondenty. Výsledky: Výsledky výzkumu budou použity nejen pro samotné vyhodnocení vnímání designu u sportovní obuvi firmy Skechers generací Y, ale i pro účely určitých podniků v České republice odebírající tuto značku k usnadnění výběru z kolekcí různých modelů sportovní obuvi. V praktické části jsou popsány a graficky znázorněny výsledky a zobrazeny fotografie nejpreferovanějších modelů. Výběr prvků designu se shodoval s nejčastějším výběrem modelů sportovní obuvi, a tím určil ty s největší schopností ovlivnit zákazníka. Produkt značky Skechers byl celkově vnímán...
Title: Research on the perception of Skechers brand product design viewed by generation Y Goals: The main goal of the bachelor thesis is to find how generation Y perceives the sports shoes design of Skechers brand. To determine, which design factors are the most important during the selection of a sports shoes. An integral part of the thesis is to choose the most popular types of sports shoes, in the eyes of generation Y and also to find out how they perceive stoles of those shoes and their thallus. Methods: The practical part of this thesis, the marketing research, was conducted via electronic questionnaire, which was distributed using social networks and email. The main part of the questionnaire consists of pictures of Skechers shoes, and also of general questions asking respondents about their perception of sports shoes design. Results: Results of the research will be used not only to evaluate how sports shoes design of the Skechers brand is perceived by generation Y but also ease the choice for specific Czech shoe selling companies when selecting from a new collection of products. The results in practical part are described, graphically illustrated and displayed via photographic presentation of the most preferred models. The choice of design elements was similar to the most favored choices of...