Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Tenis Centra Dobříš
Marketing Research of Customer Satisfaction in Tenis Center Dobříš
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/73964Identifikátory
SIS: 164707
Kolekce
- Kvalifikační práce [9395]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Voráček, Josef
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
18. 5. 2017
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Služby, kvalita služeb, sportovní marketing, marketingový mix služebKlíčová slova (anglicky)
Service, service quality sports marketing, service marketing mixNázev: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Tenis Centra Dobříš Cíle: Hlavním cílem této práce je zjištění spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami Tenis Centra Dobříš. Na základě získaných dat a zjištěných nedostatků předložit návrhy na zlepšení zákaznických služeb. Metody: K marketingovému výzkumu byla použita forma dotazníkového šetření. Byla zvolena písemná metoda. Jedná se o primární data. Výsledky jsou přehledně zpracovány do grafů. . Pro získání povědomí o aktuální situaci bylo využito polostrukturovaného rozhovoru. Informace vedoucí z něj vedli k vytvoření dotazníku. Výsledky: Z výsledků marketingové analýzy vyplývá, že jsou zákazníci Tenis Centra Dobříš spíše spokojeni. Přesto byly zjištěny nedostatky, na jejichž základě byly zpracovány návrhy vedoucí ke zlepšení aktuálního stavu. Klíčová slova: Služby, kvalita služeb, sportovní marketing, marketingový mix služeb
Title: Marketing Research of Customer Satisfaction in Tenis Center Dobříš Objectives: The aim of this thesis is to find out customer satisfaction with the service provided in Tenis Center Dobříš. Based on the data from survey and identified shortcomings suggest proposals to improve customer service. Methods: Marketing research was based on questionnaire survey. Writing questionnaire method was chosen. It is a primary data. The results are clearly summarized into graphs. To acquire informations of actual situation was used semi-structured interview. Information from interview leads to the creation of the questionnaire. Results: The results of marketing analysis shows, that customers of Tenis Center Dobříš are mostly satisfied. There were also identified the shortcomings and on their base were developed suggestions to improve the current quality. Keywords: Service, service quality sports marketing, service marketing mix
