Zobrazit minimální záznam

Comparison of education methods in education, prison and health services
dc.contributor.advisorŠafránková, Jana Marie
dc.creatorSlánská, Nikola
dc.date.accessioned2017-05-31T19:48:14Z
dc.date.available2017-05-31T19:48:14Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/73843
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou dalšího vzdělávání a vzdělávacích metod v oblasti školství, vězeňské služby a zdravotnictví a zjištěním, jaké metody dalšího vzdělávání jsou žádoucí, a to z toho důvodu, aby mohlo docházet k efektivnějšímu plánování vzdělávání v jednotlivých oblastech. Teoretická část diplomové práce vymezuje základní pojmy celoživotního učení, analyzuje shody a rozdíly chápání celoživotního učení v rámci strategických dokumentů. Vzdělávání je důležitou oblastí rozvoje lidských zdrojů a vliv na jeho efektivitu má výběr metod vzdělávání a také poznání motivace vzdělávaných. V teoretické rovině se věnuje i vzdělávání ve zkoumaných oblastech. O poznatky teoretické části se opírá praktická část diplomové práce, která tvoří její těžiště. Praktická část diplomové práce vychází z názorů pracovníků, které byly zjišťovány prostřednictvím dotazníků. Výsledky šetření přinášejí informace nejen o specifikách využívání metod vzdělávání v jednotlivých sledovaných oblastech, ale i o vzájemných shodách a přibližují hlavní motivační faktory respondentů ke vzdělávání. Z výsledků šetření vyplývá, že uplatňované vzdělávací metody jsou v podstatě v souladu s názory respondentů na jejich přínos a adekvátnost charakteristikám pracovníků. Z výsledků šetření vycházejí konkrétní doporučení. KLÍČOVÁ...cs_CZ
dc.description.abstractThe master thesis deals with further education and training in the fields of prison and health services and education. It describes which methods are required in further education and why they can contribute to more efficient planning of education in the particular areas. The theoretical part defines the basic concepts of lifelong learning, analyzes the similarities and differences in the understanding of lifelong learning in strategic documents. Education forms an important part of human resources development and its efficiency depends on the choice of suitable teaching methods and on understanding learners' motivations. In theory, it surveys also training in the particular areas. The findings from the theoretical part are based on the practical part of the degree work, which forms the main point. This practical part is based on the opinions of the employees that have been identified through a questionnaire. The results provide information not only about the specifics of the education methods used in the monitored areas, but also about mutual similarities, and they get closer to the main motivating factors for education. It results from the survey that applied educational methods, which are basically consistent with respondents' views on their benefits and suitability of employees'...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectceloživotní učenícs_CZ
dc.subjectdalší vzdělávánícs_CZ
dc.subjectmetody vzdělávánícs_CZ
dc.subjectmotivacecs_CZ
dc.subjectpracovní výkoncs_CZ
dc.subjectrozvoj pracovníkůcs_CZ
dc.subjectřízení lidských zdrojůcs_CZ
dc.subjecteducation methodsen_US
dc.subjectfurther educationen_US
dc.subjecthuman resources managementen_US
dc.subjecthuman resources developmenten_US
dc.subjectjob performanceen_US
dc.subjectlifelong learningen_US
dc.subjectmotivationen_US
dc.titleKomparace metod vzdělávání ve školství, vězeňské službě a zdravotnictvícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-09-09
dc.description.departmentCentrum školského managementucs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId173287
dc.title.translatedComparison of education methods in education, prison and health servicesen_US
dc.contributor.refereeKaplanová, Jitka
dc.identifier.aleph002103162
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement of Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecializations in Pedagogyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Centrum školského managementucs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enManagement of Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecializations in Pedagogyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá problematikou dalšího vzdělávání a vzdělávacích metod v oblasti školství, vězeňské služby a zdravotnictví a zjištěním, jaké metody dalšího vzdělávání jsou žádoucí, a to z toho důvodu, aby mohlo docházet k efektivnějšímu plánování vzdělávání v jednotlivých oblastech. Teoretická část diplomové práce vymezuje základní pojmy celoživotního učení, analyzuje shody a rozdíly chápání celoživotního učení v rámci strategických dokumentů. Vzdělávání je důležitou oblastí rozvoje lidských zdrojů a vliv na jeho efektivitu má výběr metod vzdělávání a také poznání motivace vzdělávaných. V teoretické rovině se věnuje i vzdělávání ve zkoumaných oblastech. O poznatky teoretické části se opírá praktická část diplomové práce, která tvoří její těžiště. Praktická část diplomové práce vychází z názorů pracovníků, které byly zjišťovány prostřednictvím dotazníků. Výsledky šetření přinášejí informace nejen o specifikách využívání metod vzdělávání v jednotlivých sledovaných oblastech, ale i o vzájemných shodách a přibližují hlavní motivační faktory respondentů ke vzdělávání. Z výsledků šetření vyplývá, že uplatňované vzdělávací metody jsou v podstatě v souladu s názory respondentů na jejich přínos a adekvátnost charakteristikám pracovníků. Z výsledků šetření vycházejí konkrétní doporučení. KLÍČOVÁ...cs_CZ
uk.abstract.enThe master thesis deals with further education and training in the fields of prison and health services and education. It describes which methods are required in further education and why they can contribute to more efficient planning of education in the particular areas. The theoretical part defines the basic concepts of lifelong learning, analyzes the similarities and differences in the understanding of lifelong learning in strategic documents. Education forms an important part of human resources development and its efficiency depends on the choice of suitable teaching methods and on understanding learners' motivations. In theory, it surveys also training in the particular areas. The findings from the theoretical part are based on the practical part of the degree work, which forms the main point. This practical part is based on the opinions of the employees that have been identified through a questionnaire. The results provide information not only about the specifics of the education methods used in the monitored areas, but also about mutual similarities, and they get closer to the main motivating factors for education. It results from the survey that applied educational methods, which are basically consistent with respondents' views on their benefits and suitability of employees'...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementucs_CZ
dc.identifier.lisID990021031620106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV