Zobrazit minimální záznam

Brand equity of professional sport club
dc.contributor.advisorČáslavová, Eva
dc.creatorNavrátilová, Iveta
dc.date.accessioned2017-06-02T09:17:21Z
dc.date.available2017-06-02T09:17:21Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/73344
dc.description.abstractNázev: Brand equity profesionálního sportovního klubu Cíle: Diplomová práce se zabývá výzkumem značky profesionálního sportovního klubu. Práce je doplněna odbornými studiemi vztahujícími se k tématu, rozhovorem a realizovaným dotazníkovým šetřením. Hlavním úkolem práce je zjistit, jak fanoušci fotbalového klubu vnímají jeho značku, takzvané brand equity a jak se klub o tuto značku stará ve vztahu ke svým fanouškům. Také zjistíme eventuální nedostatky na stadionu při fotbalovém utkání. Metody: Výzkum vnímání hodnoty značky fanoušky fotbalového klubu je proveden pomocí dotazníku. Další použitou metodou je interview, které proběhne s marketingovým ředitelem klubu. Jeho cílem je zjistit názor klubu na smýšlení jeho fanoušků spolu s rozebráním nedostatků, které fanoušci pociťují. Po vyhodnocení těchto metod jsme provedli konfrontaci. Výsledky: Výsledkem práce je zjištění hodnoty značky fotbalového klubu vnímanou jeho fanoušky. Předložené návrhy na zlepšení plynou z vnímaných nedostatků fanoušky a ze snahy klubu dosáhnout lepší úrovně ve vztahu ke svému okolí a fanouškům. Klíčová slova: Značka, povědomí o značce, hodnota značky, imagecs_CZ
dc.description.abstractTitle: Brand equity of professional sports club Objectives: The Diploma Thesis aims to make a survey of professional sports club brand. This thesis is complemented by specialist studies, interview and by the questionnaire survey. The main task is to determine how fans of football club perceive his brand called brand equity and how the club takes care of brand in relation to their fans. Also we discover any shortcomings at the stadium during a football match. Methods: The research of perception brand equity by fans of football club is made by using a questionnaire. Next method used is the interview, which will be with a marketing director of the club. Its goal is to discover the opinion of the club on the minds of their fans feel. After evaluation of these methods, we performed a confrontation. Results: The outcome of the thesis is to learn about brand equity professional sports club perceived by their fans. Submitted proposals for improving based on the perceived shortcomings of the fans and of the club of trying to achieve better access in relation to their neighborhood and their fans. Keywords: Brand, brand awareness, brand equity, imageen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectznačkacs_CZ
dc.subjectpovědomí o značcecs_CZ
dc.subjecthodnota značkycs_CZ
dc.subjectimage značkycs_CZ
dc.subjectbranden_US
dc.subjectbrand awarenessen_US
dc.subjectbrand equityen_US
dc.subjectbrand imageen_US
dc.titleBrand equity profesionálního sportovního klubucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-05-09
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId175334
dc.title.translatedBrand equity of professional sport cluben_US
dc.contributor.refereeVoráček, Josef
dc.identifier.aleph002138274
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Brand equity profesionálního sportovního klubu Cíle: Diplomová práce se zabývá výzkumem značky profesionálního sportovního klubu. Práce je doplněna odbornými studiemi vztahujícími se k tématu, rozhovorem a realizovaným dotazníkovým šetřením. Hlavním úkolem práce je zjistit, jak fanoušci fotbalového klubu vnímají jeho značku, takzvané brand equity a jak se klub o tuto značku stará ve vztahu ke svým fanouškům. Také zjistíme eventuální nedostatky na stadionu při fotbalovém utkání. Metody: Výzkum vnímání hodnoty značky fanoušky fotbalového klubu je proveden pomocí dotazníku. Další použitou metodou je interview, které proběhne s marketingovým ředitelem klubu. Jeho cílem je zjistit názor klubu na smýšlení jeho fanoušků spolu s rozebráním nedostatků, které fanoušci pociťují. Po vyhodnocení těchto metod jsme provedli konfrontaci. Výsledky: Výsledkem práce je zjištění hodnoty značky fotbalového klubu vnímanou jeho fanoušky. Předložené návrhy na zlepšení plynou z vnímaných nedostatků fanoušky a ze snahy klubu dosáhnout lepší úrovně ve vztahu ke svému okolí a fanouškům. Klíčová slova: Značka, povědomí o značce, hodnota značky, imagecs_CZ
uk.abstract.enTitle: Brand equity of professional sports club Objectives: The Diploma Thesis aims to make a survey of professional sports club brand. This thesis is complemented by specialist studies, interview and by the questionnaire survey. The main task is to determine how fans of football club perceive his brand called brand equity and how the club takes care of brand in relation to their fans. Also we discover any shortcomings at the stadium during a football match. Methods: The research of perception brand equity by fans of football club is made by using a questionnaire. Next method used is the interview, which will be with a marketing director of the club. Its goal is to discover the opinion of the club on the minds of their fans feel. After evaluation of these methods, we performed a confrontation. Results: The outcome of the thesis is to learn about brand equity professional sports club perceived by their fans. Submitted proposals for improving based on the perceived shortcomings of the fans and of the club of trying to achieve better access in relation to their neighborhood and their fans. Keywords: Brand, brand awareness, brand equity, imageen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990021382740106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV