Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků v Hopsame.cz
Marketing research on customer satisfaction in the fitness centre Hopsáme.cz.
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/73281Identifikátory
SIS: 134889
Kolekce
- Kvalifikační práce [8844]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Dáňová, Kateřina
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
14. 5. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
služby, sportovní služby, kvalita služeb, zákazník, spokojenost zákazníkaKlíčová slova (anglicky)
services, sport services, quality of services, customer, customer satisfactionNázev: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků v Hopsame.cz Cíle: Hlavním cílem práce je zjištění spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami ve fitness centru Hopsame.cz, které sídlí v pražských Modřanech. Výzkum je prováděn pomocí dotazníkového šetření. Na základě získaných výsledků je situace centra analyzována a jsou navrhnuta jistá opatření, která by měli dopomoci k vyšší spokojenosti zákazníků a celkové prosperitě podniku. Metody: Z možných marketingových technik byla použita dotazníková metoda. V práci je využito jak písemného, tak elektronického dotazování. Vyhodnocování probíhalo pomocí statistického programu SPSS. Výsledky jsou zachyceny v tabulkách a grafech, které byly sestaveny také pomocí programu SPSS. Výsledky: Z výsledků analýzy spokojenosti zákazníků v Hopsame.cz vyplívá, že zákazníci jsou se službami relativně spokojeni. Byly nalezeny mezery a doporučeny firmě opatření, které by měli vést k vyšší spokojenosti zákazníků. Klíčová slova: služby, sportovní služby, kvalita služeb, zákazník, spokojenost zákazníka
Title: Marketing research on customer satisfaction in the fitness centre Hopsáme.cz. Purpose: The main aim is to find out, how the customers are satisfied with the services offered in the fitness centre Hopsáme.cz, which is placed in Prague's district Modřany. The research is conducted through a questionnaire survey. The situation is analyzed by the results of this survey and I came up with suggestions, which should help to improve the customer satisfaction and general prosperity of this company. Methods: As mentioned above, I chose a questionnaire survey from the possible marketing methods. There were used written forms of questionnaire survey same as electronical version in this bachelor thesis. The evaluation was performed by the statistic program SPSS. The results are shown in tables and graphs, which were compiled in the statistic program SPSS as well. Results: From the results of this survey we can see that customers are relatively satisfied with the services offered in fitness centre Hopsáme.cz. I found some insufficiency in services offered and the arrangements were suggested to improve the customer satisfaction. Key words: services, sport services, quality of services, customer, customer satisfaction