Podpora prodeje produktů Reebok určených na CrossFit
Sales promotion of Reebok Products for CrossFit
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/73149Identifikátory
SIS: 148834
Katalog UK: 990019969740106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [9395]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Ruda, Tomáš
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
13. 5. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
Produkt, marketingová komunikace, podpora prodeje, analýza konkurence, BCG matice, SWOT analýzaKlíčová slova (anglicky)
Product, marketing communication, sales promotion, competition analysis, BCG matrix, SWOT analysisNázev: Cíle: Metody: Výsledky: Klíčová slova: Podpora prodeje produktů Reebok zaměřených na CrossFit Hlavním cílem práce bylo nastavení nové podpory prodeje pro kolekci produktů Reebok CrossFit, které má společnost ve svém portfoliu. V mé bakalářské práci jsem využíval nejrůznějších metod k analyzování informací a k jejich následné syntéze a vyhodnocení. Mezi využité analýzy jsem zařadil analýzu konkurence, BCG matici a SWOT analýzu. Výsledkem této práce byla nově nastavená podpora prodeje produktů řady Reebok CrossFit, která by mohla být implementována do reálného světa. Konkrétní podpora prodeje se týkala propojení odvětví hokejové divize, crossfitu a komunikačního nástroje event marketingu. Produkt, marketingová komunikace, podpora prodeje, analýza konkurence, BCG matice, SWOT analýza
Title: Objectives: Methods: Results: Keywords: Sales Promotion of Reebok Products for CrossFit The main goal of this work was to set a new sales promotion for Reebok Cross-Fit collection of products, which company has in its portfolio. Different methods were used to analyze the information and its subsequent synthesis and evaluation. Among the used analyses were put competitor analysis, BCG matrix and SWOT analysis. The work result is a newly selected product sales promotion of the Reebok Cross-Fit series that could be real-world implemented. This specific sales promotion regarded the connection of hockey division, cross-fit and event marketing promotion instrument. Product, marketing communication, sales promotion, competition analysis, BCG matrix, SWOT analysis
