Klubová identita TK Most
Corporate identity of TK Most
bachelor thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/72701Identifiers
Study Information System: 154998
Collections
- Kvalifikační práce [8335]
Author
Advisor
Referee
Voráček, Josef
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
13. 5. 2015
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Very good
Keywords (Czech)
tenis, corporate identity, corporate design, corporate communication, corporate culture, corporate product, corporate imageKeywords (English)
tennis, corporate identity, corporate design, corporate communication, corporate culture, corporate product, corporate imageNázev: Klubová identita TK Most Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit seznam doporučení, za účelemzdokonalení klubové identity TK Most. Metody: K analýze klubové identity a následně navrženým doporučením, bylo využito metody nestrukturovaných rozhovorů se závodními a rekreačními hráči klubu, SWOT analýza, analýza dat a vlastní zúčastněné pozorování. Výsledky: Bylo zjištěno, že identita TK Most, má řadu slabýchstránek, které negativně ovlivňují image klubu v očích hráčů.Respondenti se shodli na třech oblastech, které jsou zásadní pro zlepšení identity zkoumaného klubu v praxi. Těmito oblastmi jsou komunikace, organizace a zázemí.Jako řešení byl navržen komplexní seznam doporučenípro jednotlivé části klubové identity. Klíčová slova: tenis,corporate identity, corporate design, corporatecommunication, corporateculture, corporateproduct, corporate image
Title: Corporate Identity of TK Most Objectives: The objective of this work is to create the list of recommendations that lead to improvement of corporate identity of TK Most. Methods: Method of non-structured interviews with players of the club, SWOT analysis. dates analysis and participant observation made by myself were used for corporate identity analysis and subsequently proposed recommendations. Results: It was revealed that corporate identity of TK Most has a couple of weaknesses. It negatively influences image of the club in eyes of players. Respondents agreed on three main areas that are essential for improvement of corporate identity of the club. Those factors are communication, organization and club facilities. As a solution, there was made a complex project of recommendations focusing on individual parts of corporate identity. Keywords: tennis, corporate identity, corporate design, corporate communication, corporate culture, corporate product, corporate image
Citace dokumentu
Metadata
Show full item recordRelated items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Vybrané otázky překonávání majetkové samostatnosti kapitálových společností ve srovnávacím pohledu
Defence status: RECOGNIZEDKostohryz, Milan (Univerzita Karlova, Právnická fakulta, 2013)Date of defense: 27. 6. 2013Milan Kostohryz Vybrané otázky překonávání majetkové samostatnosti kapitálových společností ve srovnávacím pohledu Abstrakt Hlavním cílem práce je poskytnou doporučení pro případnou aplikaci doktríny průniku v České ... -
Vybrané otázky překonávání majetkové samostatnosti kapitálových společností ve srovnávacím pohledu
Defence status: DEFENDEDKostohryz, Milan (Univerzita Karlova, Právnická fakulta, 2012)Date of defense: 24. 9. 2012Milan Kostohryz Vybrané otázky překonávání majetkové samostatnosti kapitálových společností ve srovnávacím pohledu Abstrakt Hlavním cílem práce je poskytnou doporučení pro případnou aplikaci doktríny průniku v České ... -
Mezinárodní právo společností
Defence status: DEFENDEDLokajíček, Jan (Univerzita Karlova, Právnická fakulta, 2015)Date of defense: 25. 9. 2015Disertační práce se zabývá mezinárodním právem společností, konkrétně doktrínou piercing the corporate veil. Disertační práce je, kromě úvodu a závěru, rozdělena do 5 hlav. Hlava I se zabývá obecným vymezením doktríny. ...