Regulace reklamy v českém a světovém hokeji
Advertising regulation in Czech and international hockey
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/72675Identifikátory
SIS: 128754
Kolekce
- Kvalifikační práce [8435]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Vendlerová, Jana
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
13. 5. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
regulace, reklama, sportovní reklama, analýza dokumentů, rozhovor, lední hokejKlíčová slova (anglicky)
regulation, advertisement, sports advertisement, analysis of documents, interview, ice-hockeyNázev práce: Regulace reklamy v českém a světovém hokeji. Cíl práce: Hlavním cílem této práce je zjistit rozlišnosti v systémech zákonné regulace reklamy vztahující se na kluby účastnící se nejvyšších hokejových soutěží ve 3 vybraných státech EU, a to v České republice, Slovenské republice a Spolkové republice Německo. Metody: V této práci byla použita kvalitativní metoda analýzy dokumentů, která je doplněna o strukturované rozhovory s odborníky z jednotlivých klubů. Výsledky: Z pohledu zákonné regulace musí kluby dodržovat v těchto třech zemích stejná pravidla. Reklama je regulována stejně. Klíčová slova: Regulace, reklama, sportovní reklama, analýza dokumentů, rozhovor, lední hokej.
Title: Advertising regulation in Czech and international hockey. Objectives: : The main target of this bachelor's thesis is to determine the diversity between legal systems in the advertising regulation relating to clubs participating in the highest ice hockey competitions in three selected EU countries, namely the Czech Republic, the Slovak Republic and the Federal Republic of Germany. Methods: In this work was used qualitative method of analysis of documents, which is supplemented by structured interviews with experts from various clubs. Results: From the perspective of the legal regulation must clubs in these three countries comply the same rules. Advertising is regulated in the same way. Keywords: Regulation, advertisement, sports advertisement, analysis of documents, interview, ice-hockey.