dc.contributor.advisor | Engelthalerová, Zdeňka | |
dc.creator | Tůma, Jiří | |
dc.date.accessioned | 2017-05-27T17:24:11Z | |
dc.date.available | 2017-05-27T17:24:11Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/71832 | |
dc.description.abstract | Cílem diplomové práce bylo určit, zda mnou sestavený výukový program má kladný dopad na techniku nízkého startu a švihového běhu. V teoretické části práce jsou objasněny základní pojmy, které jsou nezbytné pro pochopení celé problematiky. V praktické části byl nejprve pořízen videozáznam kontrolního souboru studentů během nízkého startu a švihového běhu, posléze byl na studenty aplikován sestavený výukový program a následně opět pořízen videozáznam. Vyhodnocení výzkumu bylo prováděno pomocí porovnání pořízených videí. Díky tomuto postupu byl zjištěn vliv výukového programu na techniku nízkého startu a švihové fáze běhu. Klíčová slova: běh, nízký start, švihový běh, atletika | cs_CZ |
dc.description.abstract | Thepurposeofthis thesis was to determinewhethermy assembledtutorial has a positive impact on thetechniqueofthelow start and swing run. Thetheoretical part explainsthekeywordsthat are necessaryforanunderstandingoftheissues. In thepractical partwasshooted a filestudentsduring a lowstarting and swing runningthenwasappliedtheassembledtutorial to this sample ofstudents and thenwasshootedthe video again. Evaluationoftheresearchwasperformed by comparingtherecordedvideos. Thanks to thisprocedurewasfoundthe influence ofthetutorial on thetechniqueduringlowstarting and the swing phaseof run. Keywords: running, low start, swing running, athletics | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | běh | cs_CZ |
dc.subject | nízký start | cs_CZ |
dc.subject | švihový běh | cs_CZ |
dc.subject | atletika | cs_CZ |
dc.subject | running | en_US |
dc.subject | low start | en_US |
dc.subject | swing running | en_US |
dc.subject | athletics | en_US |
dc.title | Úroveň atletických dovedností studentů střední školy | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2015 | |
dcterms.dateAccepted | 2015-05-28 | |
dc.description.department | Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 161320 | |
dc.title.translated | Level of athletic skills of middle school students | en_US |
dc.contributor.referee | Přibyl, Ivan | |
dc.identifier.aleph | 002003716 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy technická a informační výchova - tělesná výchova | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Technology and Information Education - Physical Education | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy technická a informační výchova - tělesná výchova | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Technology and Information Education - Physical Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Cílem diplomové práce bylo určit, zda mnou sestavený výukový program má kladný dopad na techniku nízkého startu a švihového běhu. V teoretické části práce jsou objasněny základní pojmy, které jsou nezbytné pro pochopení celé problematiky. V praktické části byl nejprve pořízen videozáznam kontrolního souboru studentů během nízkého startu a švihového běhu, posléze byl na studenty aplikován sestavený výukový program a následně opět pořízen videozáznam. Vyhodnocení výzkumu bylo prováděno pomocí porovnání pořízených videí. Díky tomuto postupu byl zjištěn vliv výukového programu na techniku nízkého startu a švihové fáze běhu. Klíčová slova: běh, nízký start, švihový běh, atletika | cs_CZ |
uk.abstract.en | Thepurposeofthis thesis was to determinewhethermy assembledtutorial has a positive impact on thetechniqueofthelow start and swing run. Thetheoretical part explainsthekeywordsthat are necessaryforanunderstandingoftheissues. In thepractical partwasshooted a filestudentsduring a lowstarting and swing runningthenwasappliedtheassembledtutorial to this sample ofstudents and thenwasshootedthe video again. Evaluationoftheresearchwasperformed by comparingtherecordedvideos. Thanks to thisprocedurewasfoundthe influence ofthetutorial on thetechniqueduringlowstarting and the swing phaseof run. Keywords: running, low start, swing running, athletics | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990020037160106986 | |