Zobrazit minimální záznam

Establishing, maintaining and developing the quality management system CSN EN ISO 9001:2009 in education
dc.contributor.advisorTrunda, Jiří
dc.creatorVojtěch, Petr
dc.date.accessioned2017-05-27T17:15:48Z
dc.date.available2017-05-27T17:15:48Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/71786
dc.description.abstractPředkládaná práce se zabývá managementem kvality ve vzdělávání. Podrobně popisuje zavedení, udržování a rozvoj systému managementu kvality ISO 9001 jako jedné z možných cest pro zlepšení a zefektivnění procesu vzdělávání. Úvod teoretické části se zabývá vysvětlením pojmů kvalita vzdělávání, kvalita řízení, kvalita školy, řízení kvality, modely managementu kvality. Další část diplomové práce se věnuje zavedení systému managementu kvality. Následující kapitola se zabývá procesním řízením jako prostředkem pro udržování systému managementu kvality. Závěrečná kapitola teoretické části popisuje cloud computing jako aktuální a progresivní cestu rozvoje managementu kvality. Předmětem výzkumu je proces implementace systému managementu kvality. Vlastní implementační model vychází z kvalitativního výzkumu provedeného v několika školách, který je zpracovaný ve formě případové studie. V přílohové části je pak zpracována řada reálných dokumentů, které přispějí k lepší představě o procesu implementace. KLÍČOVÁ SLOVA: Kvalita vzdělávání, management kvality, ISO, kritéria kvality, standardy kvality, Office 365, cloudcs_CZ
dc.description.abstractThe presented work deals with the quality of education and elaborates upon the implementation of system of quality management ISO 9001 as one of the ways of possible improvement of a process and outcomes of education. Introduction included in the theoretical part is focused on explanation of the concepts of education quality, quality management, quality of a school, quality standards, quality control and quality management models. The subsequent part of the work contains implementation of a quality management system. The following chapter deals with process management as a means of maintaining quality management system. The final chapter of the theoretical part describes cloud computing as the latest and most progressive path of development of quality management. The object of the research is to develop a model of implementation of the quality management system. Actual implementation model build on a previous qualitative research conducted in several schools, performed in a form of a case study. In the appendix part, a number of actual documents are attached in order to better convey the implementation process. KEYWORDS: Education quality, quality management, ISO, quality criteria, quality standards, Office 365, clouden_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectKvalita vzdělávánícs_CZ
dc.subjectmanagement kvalitycs_CZ
dc.subjectISOcs_CZ
dc.subjectkritéria kvalitycs_CZ
dc.subjectstandardy kvalitycs_CZ
dc.subjectOffice 365cs_CZ
dc.subjectcloudcs_CZ
dc.subjectEducation qualityen_US
dc.subjectquality managementen_US
dc.subjectISOen_US
dc.subjectquality criteriaen_US
dc.subjectquality standardsen_US
dc.subjectOffice 365en_US
dc.subjectclouden_US
dc.titleZavedení, udržování a rozvoj systému managementu kvality ČSN EN ISO 9001:2009 ve vzdělávánícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-05-29
dc.description.departmentCentrum školského managementucs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId151705
dc.title.translatedEstablishing, maintaining and developing the quality management system CSN EN ISO 9001:2009 in educationen_US
dc.contributor.refereeTrojan, Václav
dc.identifier.aleph002003269
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement of Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecializations in Pedagogyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Centrum školského managementucs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enManagement of Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecializations in Pedagogyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPředkládaná práce se zabývá managementem kvality ve vzdělávání. Podrobně popisuje zavedení, udržování a rozvoj systému managementu kvality ISO 9001 jako jedné z možných cest pro zlepšení a zefektivnění procesu vzdělávání. Úvod teoretické části se zabývá vysvětlením pojmů kvalita vzdělávání, kvalita řízení, kvalita školy, řízení kvality, modely managementu kvality. Další část diplomové práce se věnuje zavedení systému managementu kvality. Následující kapitola se zabývá procesním řízením jako prostředkem pro udržování systému managementu kvality. Závěrečná kapitola teoretické části popisuje cloud computing jako aktuální a progresivní cestu rozvoje managementu kvality. Předmětem výzkumu je proces implementace systému managementu kvality. Vlastní implementační model vychází z kvalitativního výzkumu provedeného v několika školách, který je zpracovaný ve formě případové studie. V přílohové části je pak zpracována řada reálných dokumentů, které přispějí k lepší představě o procesu implementace. KLÍČOVÁ SLOVA: Kvalita vzdělávání, management kvality, ISO, kritéria kvality, standardy kvality, Office 365, cloudcs_CZ
uk.abstract.enThe presented work deals with the quality of education and elaborates upon the implementation of system of quality management ISO 9001 as one of the ways of possible improvement of a process and outcomes of education. Introduction included in the theoretical part is focused on explanation of the concepts of education quality, quality management, quality of a school, quality standards, quality control and quality management models. The subsequent part of the work contains implementation of a quality management system. The following chapter deals with process management as a means of maintaining quality management system. The final chapter of the theoretical part describes cloud computing as the latest and most progressive path of development of quality management. The object of the research is to develop a model of implementation of the quality management system. Actual implementation model build on a previous qualitative research conducted in several schools, performed in a form of a case study. In the appendix part, a number of actual documents are attached in order to better convey the implementation process. KEYWORDS: Education quality, quality management, ISO, quality criteria, quality standards, Office 365, clouden_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementucs_CZ
dc.identifier.lisID990020032690106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV