Zobrazit minimální záznam

Emotional reactions of young people to school physical education
dc.contributor.advisorJansa, Petr
dc.creatorFriedrichová, Lada
dc.date.accessioned2017-05-27T12:03:44Z
dc.date.available2017-05-27T12:03:44Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/70128
dc.description.abstractNázev: Emoční reakce mládeže na školní tělesnou výchovu Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit a vzájemně porovnat emoční reakce žáků v hodinách tělesné výchovy na základních školách. Zaměřit se na žáky sedmých a osmých tříd, dívky a chlapce ve věku 12 - 14 let. Statisticky zpracovat a porovnat výsledky mezi pohlavím a mezi školami z venkova a měst. Zjistit reliabilitu - vnitřní konzistenci položek jednotlivých faktorů zvoleného dotazníku DEMOR. Vyhodnotit zjištěné údaje do přehledných tabulek a grafů. Metody: V této práci byla použita metoda dotazování. Pro splnění cílů byla provedena analýza odpovědí získaných z dotazníku DEMOR. Prostřednictvím tohoto dotazníku je možné zaznamenat emoční reakce žáků, vnímání prožitků a získat tak informace o klimatu v hodinách tělesné výchovy. Výzkumné šetření bylo provedeno na dvanácti základních školách na venkově a ve městech v Karlovarském kraji. Výsledky: Výsledky práce poukazují na to, že v současné době převládají u žáků v hodinách tělesné výchovy pozitivní pocity. Mezi školami z venkova a měst jsme zjistili pouze nepatrné diference v pozitivních a negativních pocitech. Statisticky významné diference ve všech sledovaných faktorech jsme shledali mezi pohlavím a mezi chlapci a dívkami z městských škol. Klíčová slova: dotazník, reliabilita, klasifikace...cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Emotional reactions of young people to school physical education Objectives: The main objective of this work is to determine and compare the emotional reactions of pupils during the sport lessons on secondary schools. We focus on the seventh and eighth graders, boys and girls at the age from twelve to fourteen. The goal is to statistically process and compare the results between the genders and between schools in urban and rural areas. Determine the reliability and internal consistency of the items from the individual factors in the selected DEMOR questionnaire. Evaluate the determined data in synoptic tables and graphs. Methods: The method of questioning was used in this work. To meet the objectives we analysed the responses obtained from the DEMOR questionnaire. Through this survey, it is possible to record the emotional reactions of the pupils and their perceptions of experiences they had to get information about the climate during physical education lessons. The survey was conducted on twelve secondary schools in rural and urban areas in the Karlovy Vary region. Results: The results indicate that, positive feelings prevail in current physical education classes. We found only a very slight difference in positive and negative feelings among the schools in rural and urban areas....en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectdotazníkcs_CZ
dc.subjectreliabilitacs_CZ
dc.subjectklasifikace emocícs_CZ
dc.subjectpubescencecs_CZ
dc.subjectškolní tělesná výchovacs_CZ
dc.subjectquestionnaireen_US
dc.subjectreliabilityen_US
dc.subjectclassification of emotionsen_US
dc.subjectpubescenceen_US
dc.subjectschool physical educationen_US
dc.titleEmoční reakce mládeže na školní tělesnou výchovu.cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-09-23
dc.description.departmentPedagogika, psychologie a didaktikacs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId141850
dc.title.translatedEmotional reactions of young people to school physical educationen_US
dc.contributor.refereeNovotná, Viléma
dc.identifier.aleph001855350
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Pedagogika, psychologie a didaktikacs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysical Education and Sporten_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Emoční reakce mládeže na školní tělesnou výchovu Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit a vzájemně porovnat emoční reakce žáků v hodinách tělesné výchovy na základních školách. Zaměřit se na žáky sedmých a osmých tříd, dívky a chlapce ve věku 12 - 14 let. Statisticky zpracovat a porovnat výsledky mezi pohlavím a mezi školami z venkova a měst. Zjistit reliabilitu - vnitřní konzistenci položek jednotlivých faktorů zvoleného dotazníku DEMOR. Vyhodnotit zjištěné údaje do přehledných tabulek a grafů. Metody: V této práci byla použita metoda dotazování. Pro splnění cílů byla provedena analýza odpovědí získaných z dotazníku DEMOR. Prostřednictvím tohoto dotazníku je možné zaznamenat emoční reakce žáků, vnímání prožitků a získat tak informace o klimatu v hodinách tělesné výchovy. Výzkumné šetření bylo provedeno na dvanácti základních školách na venkově a ve městech v Karlovarském kraji. Výsledky: Výsledky práce poukazují na to, že v současné době převládají u žáků v hodinách tělesné výchovy pozitivní pocity. Mezi školami z venkova a měst jsme zjistili pouze nepatrné diference v pozitivních a negativních pocitech. Statisticky významné diference ve všech sledovaných faktorech jsme shledali mezi pohlavím a mezi chlapci a dívkami z městských škol. Klíčová slova: dotazník, reliabilita, klasifikace...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Emotional reactions of young people to school physical education Objectives: The main objective of this work is to determine and compare the emotional reactions of pupils during the sport lessons on secondary schools. We focus on the seventh and eighth graders, boys and girls at the age from twelve to fourteen. The goal is to statistically process and compare the results between the genders and between schools in urban and rural areas. Determine the reliability and internal consistency of the items from the individual factors in the selected DEMOR questionnaire. Evaluate the determined data in synoptic tables and graphs. Methods: The method of questioning was used in this work. To meet the objectives we analysed the responses obtained from the DEMOR questionnaire. Through this survey, it is possible to record the emotional reactions of the pupils and their perceptions of experiences they had to get information about the climate during physical education lessons. The survey was conducted on twelve secondary schools in rural and urban areas in the Karlovy Vary region. Results: The results indicate that, positive feelings prevail in current physical education classes. We found only a very slight difference in positive and negative feelings among the schools in rural and urban areas....en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Pedagogika, psychologie a didaktikacs_CZ
dc.identifier.lisID990018553500106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV