Vliv zpětné informace na zlepšení techniky kraul v dětských kategoriích 6 - 9 let
The influence of feedback to improve freestyle techniques in children's categories 6 - 9 years old
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/67950Identifikátory
SIS: 127702
Katalog UK: 990017737230106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [9395]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Jurák, Daniel
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Učitelství pro střední školy - tělesná výchova - Učitelství geografie pro střední školy
Katedra / ústav / klinika
Plavecké sporty
Datum obhajoby
5. 5. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
plavání, plavecký způsob kraul, dětská technika, analýza videozáznamuKlíčová slova (anglicky)
swimming, front crawl stroke, children swimming technique, analysis of videotapesNazev: Vliv zpětné informace na zlepšení techniky kraul v dětských kategoriích 6 - 9 let Cíle: Cílem diplomové práce je vyhodnocení vlivu zpětné informace na zlepšení plavecké techniky kraul v dětských kategoriích 6 - 9 let. Metody: V práci jsme použili metody pozorování, expertní posouzení a analýzy videozáznamu pořízených ve výukovém bazénu. Pro porovnání vlivu zpětné informace na zlepšení techniky probíhala výuka ve sledovaných skupinách obsahově totožná. Výsledky: Výsledky práce ukazují, že následná zpětná informace prostřednictvím videonahrávek a slovního popisu má pozitivní vliv na změnu techniky kraul v dětských kategoriích 6 - 9 let. Klícova slova: plavání, plavecký zpusob kraul, dětská technika, analýza videozáznamu
Title: The influence of feedback to improve freestyle techniques in children's categories 6 - 9 years old Objectives: The aim of the thesis is to evaluate the effect of feedback to improve freestyle swimming techniques in children's categories 6 - 9 years. Methods: In this work, we used the methods of observation, expert assessment and analysis of video recordings in the training pool. To compare the effect of feedback on improving techniques be taught in groups monitored identical in content. Results: The results of our study show that the subsequent feedback through videos and verbal description has a positive influence on changing a crawl technique in children's categories 6 - 9 years. Key words: swimming, front crawl stroke, children swimming technique, analysis of videotapes
