Spokojenost zákazníků autokempu Brodský
Customer's Satisfaction with Camp Brodský
diploma thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/67514Identifiers
Study Information System: 136285
Collections
- Kvalifikační práce [8733]
Author
Advisor
Referee
Voráček, Josef
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
9. 5. 2014
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Good
Keywords (Czech)
Marketing, marketingový výzkum, zákazník, služby, spokojenost zákazníků, kempingKeywords (English)
Marketing, marketing research, customer, satisfaction of customers, campingNázev práce: Spokojenost zákazníků autokempu Brodský Cíle práce: Cílem práce je zjištění spokojenosti zákazníků autokempu Brodský s jeho zázemím, nabídkou a poskytováním služeb pomocí marketingového výzkumu. Metody: Výzkum byl prováděn pomocí dotazníkového šetření a rozhovorů během dvou letních měsíců (červenec, srpen). Výsledky: Výsledky budou sloužit ke zhodnocení spokojenosti zákazníků a z nich plynoucích doporučení pro zlepšení kvality služeb. Klíčová slova:Marketing, marketingový výzkum, zákazník, služby, spokojenost zákazníků, kemping
Title:Customer's Satisfaction with Camp Brodský Objective: The aim of my work is to determine customer satisfaction camp Brodsky with his background, providing a range of services through marketing research. Methods: Research is conducted through a questionnaire survey and interviews during the two summer months (July, August). Results: The results will serve is to evaluate customer satisfaction and made the following recommendations for improving service quality. Key words: Marketing, marketing research, customer, service, customer satisfaction, camping