Národní fotbalový stadion a postoj veřejnosti k jeho výstavbě
National football arena issue and public attitude to its construction
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/65343Identifikátory
SIS: 128748
Katalog UK: 990018525490106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [9395]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Tvaroh, Stanislav
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
11. 9. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
stadion, fotbal, postoj, veřejnost, marketingový výzkumKlíčová slova (anglicky)
arena, football, attitude, public, marketing researchNázev: Národní fotbalový stadion a postoj veřejnosti k jeho výstavbě Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit postoj veřejnosti k výstavbě národního fotbalového stadionu v České republice. Výzkum je prováděn pomocí dotazníkového šetření. Z výsledků dotazování vyplývá, jak se fotbalová veřejnost dívá na tento projekt, a jaké jsou představy veřejnosti o výstavbě národního fotbalového stadionu. Metody: Problematika výstavby stadionu byla analyzována prostřednictvím popisné analýzy. Pro zjištění vztahu veřejnosti k národnímu fotbalovému stadionu byla použita metoda elektronického dotazování. Výsledky: Z výsledků tohoto šetření vyplývá, že fotbalová veřejnost není jednotná. Nicméně většina fotbalové veřejnosti projekt výstavby národního fotbalového stadionu v České republice podporuje. Klíčová slova: stadion, fotbal, postoj, veřejnost, marketingový výzkum
Title: National football arena issue and public attitude to its construction Objectives: The main aim of this bachelor thesis is to find out Czech public attitude toward a national football arena construction. This research was conducted through a questionnaire survey. The results have shown football public opinion on the national football arena project and the main public ideas about the construction. Methods: A descriptive analysis was used to analyze the national football arena issue. Electronic version of questionnaire survey has been used to find out public attitude to national football arena construction. Results: The results of this research have shown the diversity of Czech public attitude. However, we can claim that most of football public supports the national football arena construction. Keywords: arena, football, attitude, public, marketing research
