Konkurence ve vybraných sportovních centrech v regionu
Competition of selected sports centers in the region
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/65332Identifikátory
SIS: 134884
Katalog UK: 990018529410106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [9395]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Ruda, Tomáš
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
12. 9. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
konkurence, marketing, marketingový mix, marketing služeb, fitness centrumKlíčová slova (anglicky)
competition, marketing, marketing mix, marketing of services, sports centerNázev: Konkurence ve vybraných sportovních centrech v regionu Cíl: Analýza a porovnání marketingových aktivit vybraných sportovních center působících v Kolíně. Data získaná z marketingového výzkumu posloužila pro analýzu konkurenčního prostředí v regionu a dále také k vytvoření a navržení opatření, která povedou ke zlepšení marketingové činnosti a zlepšení konkurenceschopnosti vybraných sportovních center. Metody: Pro analýzu konkurenčního prostředí v Kolíně byla využita PEST analýza a SWOT analýza. Marketingový výzkum byl proveden pomocí kvalitativní techniky hloubkového interview s manažery vybraných sportovních center. Výsledky: Výsledky analýzy konkurenčního prostředí Kolín dokazují nutnost využívání marketingových nástrojů k provozu fitness center. Bylo zjištěno, že konkurence mezi vybranými fitness centry je velmi intenzivní. Marketingové aktivity napomáhají odlišit se od konkurence a zvýšit klientskou základnu. Výsledky analýzy potvrdily, že zkoumaná fitness centra dostatečně nevyužívají marketingových nástrojů a mají v tomto směru velké rezervy. Klíčová slova: konkurence, marketing, marketingový mix, marketing služeb, fitness centrum
Title: Competition of selected sports centers in the region Objective: Analysis and comparison of the marketing activities of selected sports centers operating in Kolin. Information obtained from the marketing research was used for the analysis of the competitive surrounding in the region and also to create and propose measures that will lead to the improvement of marketing activities and improve the competitiveness of selected sports centers. Methods: For the analysis of the competitive surrounding in Kolin was used PEST analysis and SWOT analysis. Marketing research was conducted using qualitative techniques in- depth interview with the managers of selected sports centers. Results: Results of the analysis of the competitive surrounding Kolin show the necessity of using marketing tools to operate the fitness center. It was found that competition between selected fitness centers is very intense. Marketing activities help to differentiate themselves from the competition and increase client base. The results of the analysis confirmed that examined fitness center are insufficiently used marketing tools and in this direction have large reserves. Key words: competition, marketing, marketing mix, marketing of services, sports center
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové marketingové metody v knihovnách
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOSteklá, Zuzana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2013)Datum obhajoby: 16. 9. 2013V posledních několika letech se marketing zařadil mezi klíčové procesy v knihovnách, slouží jako účinný nástroj konkurenčního boje, prostředek k definování identity knihovny a nový způsob komunikace s uživateli. Knihovny ... -
Olfaktorický marketing - využití přirozených a uměle šířených aromat v maloobchodních prodejnách přírodní kosmetiky
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOPlachá, Linda (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 13. 6. 2018The bachelor thesis "Olfactory marketing - The usage of natural and artificially propagated aroma in retail stores of natural cosmetic products" deals with the usage of olfactory marketing in the field of business and its ... -
Ambush marketing na příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji 2015
Výsledek obhajoby: NEOBHÁJENOLakomá, Milena (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 25. 9. 2018Tato bakalářská práce se věnuje problematice ambush marketingu - nebo také parazitujícího marketingu - na konkrétním příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji, které se konalo v roce 2015 v Praze a v Ostravě. Ve práci je ...
