Marketingová komunikace FK Mladá Boleslav
Marketing communications FK Mladá Boleslav
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/65331Identifikátory
SIS: 134952
Kolekce
- Kvalifikační práce [8829]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Štědroň, Bohumír
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
11. 9. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
sportovní marketing, fotbal, public relations, divák, patriotismusKlíčová slova (anglicky)
sports marketing, football, public relations, fan, patriotismNázev: Marketingová komunikace FK Mladá Boleslav Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza současného stavu marketingové komunikace s diváky FK Mladá Boleslav, zjištění nedostatků a podání návrhu na zlepšení strategie marketingové komunikace s diváky tohoto klubu. Metody: V této práci bylo využito metody analýzy příslušných dokumentů a textů. Další použitou metodou byl strukturovaný rozhovor s pracovníky marketingové oddělení, a to s marketing manažerem Bc. Janem Holickým a manažerem komunikace Jiřím Korosem. Výsledky: Při analýze marketingové komunikace FK Mladá Boleslav bylo zjištěno, že některé komunikační nástroje nejsou využívány zcela efektivně a některé nástroje tento klub dokonce nevyužívá. Návrh byl sestrojen sledováním současných trendů v marketingové komunikaci tak, aby odpovídal všem možnostem klubu a byl realizovatelný. Klíčová slova: sportovní marketing, fotbal, public relations, divák, patriotismus
Title: Marketing communications FK Mladá Boleslav Objectives: The main objective of this bachelor thesis is to analyze the current state of marketing communication with the audience FK Mladá Boleslav, identify deficiencies and submit a proposal to improve the marketing communication strategy with fans of this club. Methods: In this thesis were used methods of analysis of relevant documents and texts. Another used method was structured interview with the staff of the marketing department, the marketing manager Bc. Jan Holický and communications manager Jiří Koros. Results: When analyzing marketing communications FK Mladá Boleslav, it was found that some of the communication tools are not used quite effectively and some tools this club even does not used. The proposal was constructed by monitoring current trends in marketing communications to suit any possibility of the club and was feasible. Keywords: sports marketing, football, public relations, fan, patriotism