Komunikační kampaň společnosti adidas ČR na produkt Energy Boost
Communication campaign of adidas Czech Republic for Energy Boost product
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/65196Identifikátory
SIS: 135039
Kolekce
- Kvalifikační práce [8831]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Procházka, Jan
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
13. 5. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Komunikace, propagace, kampaň, podpora prodeje, reklamaKlíčová slova (anglicky)
Communication, promotion, campaign, sales support, advertisementNázev práce: Komunikační kampaň společnosti adidas ČR na produkt Energy Boost Cíle práce: Stěžejním cílem této bakalářské práce je vytvoření návrhů a doporučení na zlepšení komunikační kampaně společnosti adidas ČR, která byla vytvořena speciálně na produkt Energy Boost. Návrhy a doporučení byly vytvořeny na základě provedené analýzy kampaně. Metoda: V bakalářské práci byly použity speciální metody kvalitativního výzkumu. Analýza kampaně byla vypracována metodou případové studie, zúčastněného pozorování a metodou analýzy dokumentů. Sběr dat probíhal pomocí strukturovaného rozhovoru s pracovníkem marketingového oddělení společnosti adidas ČR. Výsledky práce: V závěru bakalářské práce bylo provedeno hodnocení komunikační kampaně a zároveň byly vytvořeny návrhy na její zlepšení. Zmiňovanými návrhy byly jmenovitě guerilla marketing, sestavení tréninkové skupiny před akcí organizace Runczech.com, propagace produktu ve vybraných institucích a projekt "adidas vás naučí běhat!". Jejich odhadovaná cena byla vyčíslena přibližně na 220 000 Kč. Klíčová slova: Komunikace, propagace, kampaň, podpora prodeje, reklama
Titel: Communication campaign of adidas Czech Republic for Energy Boost product The Objective of the Thesis: The objective of this Bachelor thesis is to propose enhancements and recommendations to adidas Czech Republic on their communication campaign related to the launch of Energy Boost product. The recommendations come from a primary analysis of the campaign. Method: Multiple methods of qualitative analysis were used in the research section of the thesis. The communication campaign was analyzed using a case study, direct observation, and document analysis. The data collection process was facilitated by a structured interview with an employee of the marketing department of adidas Czech Republic. Results of the Bachelor thesis: The conclusion of the paper evaluates the communication campaign and proposes improvements to its implementation. Guerrilla marketing, creation of a training group before the Runczech.com event, promotion of the product in specific institutions, and the "adidas vás naučí běhat!" project are among the notable suggestions. The cost of these enhancements was estimated to approximately CZK 220,000. Key words: Communication, promotion, campaign, sales support, advertisement