Image značky Reebok
Image of the brand Reebok
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/64253Identifikátory
SIS: 134883
Kolekce
- Kvalifikační práce [8839]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Janák, Vladimír
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
13. 5. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
značka, image, identita značky, Reebok, marketingový výzkum, interview, dotazníkKlíčová slova (anglicky)
brand, image, brand identity, Reebok, marketing research, interview, questionnaireNázev: Image značky Reebok Cíle: Hlavním cílem této práce je analýza image značky Reebok. Dosažení tohoto cíle předcházelo stanovení celkového profilu značky, zahrnujícího popis vzniku, vlastnosti a směřování značky. Zároveň byl proveden marketingový výzkum, jehož pomocí bylo zjištěno celkové povědomí o značce a naznačeny názory a postoje vůči značce mezi vybranými respondenty. Závěr práce je věnován vyhodnocení výsledků, doporučením a návrhům řešení na zlepšení image značky Reebok. Metody: Většina informací potřebných k vytvoření profilu značky byla získána prostřednictvím osobního rozhovoru s brand manažerkou značky Reebok na českém území. Analýza současného stavu image značky byla provedena pomocí metody elektronického dotazování. Klíčová slova: značka, image, identita značky, Reebok, marketingový výzkum, interview, dotazník
Title: Image of the brand Reebok Objectives: The main objective of my bachelor thesis is to describe an image of a brand Reebok. To achieve this objective it was necessary to determinate a complete profile of a brand, including its origin, characteristics and position of the brand. Simultaneously, a quantitative research was executed by which means the awareness of the brand, main opinions and attitudes towards the brand among selected respondents were found. The final part is devoted to data evaluation, recommendations and proposals improving the brand image. Methods: The major part of information needed to create the general description of the brand was taken from an interview with a brand manager of Reebok in Czech Republic. The analysis of the actual estate of image was executed by electronic questioning. Keywords: brand, image, brand identity, Reebok, marketing research, interview, questionnaire