Zobrazit minimální záznam

Founder' Method of School Headmasters Evaluation
dc.contributor.advisorTrojan, Václav
dc.creatorKotěšovská, Hana
dc.date.accessioned2017-05-26T10:49:34Z
dc.date.available2017-05-26T10:49:34Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/62286
dc.description.abstractZávěrečná bakalářská práce se zabývá způsoby hodnocení ředitelů škol. Cílem práce bylo zjistit, zda mají zřizovatelé škol stanovenu metodiku způsobu hodnocení ředitele u náhodně vybraného souboru zřizovatelů škol ve Středočeském kraji. První část je zaměřena na popis teoretických poznatků v oblasti moderní personalistiky, zejména popis běžných metod hodnocení pracovníků a seznámení s problematikou školského prostředí. Výzkum je proveden kvantitativním způsobem, druh šetření empirický s využitím dotazníkového šetření, jehož předmětem bylo zjistit, zda zřizovatelé mají stanovenu metodiku způsobu hodnocení ředitelů škol. Práce je rozdělena do dílčích cílů, které zjišťovaly, kdo stanovuje způsob hodnocení ředitelů škol. Byly zjišťovány důvody hodnocení ředitelů škol zřizovateli, nejčastěji používané způsoby hodnocení a co je podle zřizovatele motivujícím faktorem pro ředitele ke zlepšení své pracovní výkonnosti vyplývající z hodnocení zřizovatelem. Následně byla provedena komparace dílčích cílů práce dle typu zřizovatele. Výsledky této práce budou moci být přínosné a mít informativní charakter pro zřizovatele, kteří chtějí se zavedenými způsoby hodnocení pracovat nebo pro ty, kteří je teprve budou zavádět, aby mohli vytvořit systém hodnocení přínosný jak pro zřizovatele, tak pro ředitele škol. KLÍČOVÁ...cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with the evaluation methods of headmasters. The aim of the thesis was to find out if the founders have predetermined the methodology of the evaluation of headmasters within the randomly chosen group of school founders in Central Bohemian region. The first part focuses on the characteristics of theoretical information in the sphere of human resource management. Particularly, it describes the common evaluation methods of employees and familiarisation with the problem of school ambience. The research is realised by quantitative method and the empirical sort of survey with the use of questionnaire where the main objective is to find out whether the founders predetermined the methodology of the school headmasters evaluation. The thesis is divided into partial aims which tries to determine who sets the methodology of the evaluation of the school headmasters. The reasons for the evaluation of headmasters by the founders have been found out. Furthermore, it also took the widely used ways of evaluation into account and what are the motivational factors, according to the founder, in order to improve its own working productivity. Subsequently there was a comparison of partial aims, according to the type of a founder, completed. The outcomes of this thesis can be contributive and...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectškolacs_CZ
dc.subjectzřizovatelcs_CZ
dc.subjectředitelcs_CZ
dc.subjecthodnocení pracovníkůcs_CZ
dc.subjectformy hodnocenícs_CZ
dc.subjectmetody hodnocenícs_CZ
dc.subjectSchoolen_US
dc.subjectfounderen_US
dc.subjectheadmasteren_US
dc.subjectemployee evaluationen_US
dc.subjectevaluative formsen_US
dc.subjectevaluative methodsen_US
dc.titleZpůsob hodnocení ředitelů škol zřizovatelemcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-05-20
dc.description.departmentCentrum školského managementucs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId147721
dc.title.translatedFounder' Method of School Headmasters Evaluationen_US
dc.contributor.refereeKitzberger, Jindřich
dc.identifier.aleph001777316
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineŠkolský managementcs_CZ
thesis.degree.disciplineSchool Managementen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Centrum školského managementucs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csŠkolský managementcs_CZ
uk.degree-discipline.enSchool Managementen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csZávěrečná bakalářská práce se zabývá způsoby hodnocení ředitelů škol. Cílem práce bylo zjistit, zda mají zřizovatelé škol stanovenu metodiku způsobu hodnocení ředitele u náhodně vybraného souboru zřizovatelů škol ve Středočeském kraji. První část je zaměřena na popis teoretických poznatků v oblasti moderní personalistiky, zejména popis běžných metod hodnocení pracovníků a seznámení s problematikou školského prostředí. Výzkum je proveden kvantitativním způsobem, druh šetření empirický s využitím dotazníkového šetření, jehož předmětem bylo zjistit, zda zřizovatelé mají stanovenu metodiku způsobu hodnocení ředitelů škol. Práce je rozdělena do dílčích cílů, které zjišťovaly, kdo stanovuje způsob hodnocení ředitelů škol. Byly zjišťovány důvody hodnocení ředitelů škol zřizovateli, nejčastěji používané způsoby hodnocení a co je podle zřizovatele motivujícím faktorem pro ředitele ke zlepšení své pracovní výkonnosti vyplývající z hodnocení zřizovatelem. Následně byla provedena komparace dílčích cílů práce dle typu zřizovatele. Výsledky této práce budou moci být přínosné a mít informativní charakter pro zřizovatele, kteří chtějí se zavedenými způsoby hodnocení pracovat nebo pro ty, kteří je teprve budou zavádět, aby mohli vytvořit systém hodnocení přínosný jak pro zřizovatele, tak pro ředitele škol. KLÍČOVÁ...cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis deals with the evaluation methods of headmasters. The aim of the thesis was to find out if the founders have predetermined the methodology of the evaluation of headmasters within the randomly chosen group of school founders in Central Bohemian region. The first part focuses on the characteristics of theoretical information in the sphere of human resource management. Particularly, it describes the common evaluation methods of employees and familiarisation with the problem of school ambience. The research is realised by quantitative method and the empirical sort of survey with the use of questionnaire where the main objective is to find out whether the founders predetermined the methodology of the school headmasters evaluation. The thesis is divided into partial aims which tries to determine who sets the methodology of the evaluation of the school headmasters. The reasons for the evaluation of headmasters by the founders have been found out. Furthermore, it also took the widely used ways of evaluation into account and what are the motivational factors, according to the founder, in order to improve its own working productivity. Subsequently there was a comparison of partial aims, according to the type of a founder, completed. The outcomes of this thesis can be contributive and...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementucs_CZ
dc.identifier.lisID990017773160106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV