Úspěšnost nedonošených dětí ve školním vzdělávacím procesu
Successfulness of premature children in the school educational process
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/62175Identifikátory
SIS: 133499
Kolekce
- Kvalifikační práce [19345]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Šumníková, Pavlína
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Speciální pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra speciální pedagogiky
Datum obhajoby
19. 9. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Nedonošenost, nedonošené dítě, školní úspěšnostKlíčová slova (anglicky)
Premature birth, preemie, success in schoolBakalá ská práce se zabývá školní úsp šností nedonošených d tí ve v ku od sedmi do devíti let. Cílem této práce je zjistit, zdali m že mít nedonošenost n jaký vliv na vývoj dít te v pozd jším v ku, p edevším tedy na jeho školní výsledky. Zjiš ování je uskute ováno prost ednictvím dotazník . K vyhodnocování dochází v praktické ásti. Teoretická ást se naopak v nuje problematice nedonošených d tí v obecné rovin . Klí ová slova: nedonošenost, nedonošené dít , školní úsp šnost
The bachelor thesis focuses on the success of prematurely born children between the age of 7 and 9. The goal of this thesis is to find out, whether the preterm birth has any influence on the development of the children later in their lives, especially on school results. The research is carried out through questionnaires. Evaluation is described in the practical part. The theoretical part focuses the topic of prematurely born children in general view. Keywords: premature birth, preemie, success in school